۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

حاشیه های دیدار صبا - ملوان

دیدارتیم های صبای قم و ملوان انزلی درهفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که عصر چهارشنبه با نتیجه تساوی یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت ، با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر : ۲۱۴۰۷۶
صراط: این دیدار به نوعی تقابل داماد و پدر همسر بود و در ابتدای این دیدارمهدی تارتار سرمربی صبای قم که داماد فیروز کریمی سرمربی ملوان انزلی است به استقبال کریمی رفت و او را در آغوش گرفت.

تماشاگران منتسب به ملوان نیز با تکیه قرار دادن نسبت فامیلی فیروز کریمی با مهدی تارتار برای سرمربی صبای قم کری خوانی کردند.

**تماشاگران همچون بازیهای پیشین خانگی صبای قم استقبال کمی از مسابقه کرده بودند و نزدیک به 100 هوادار این تیم در ورزشگاه حضور داشتند، در این بین نزدیک به 100 هوادار منتسب به ملوان نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

درابتدای این بازی تماشاگران منتسب به ملوان انزلی شعار 'صبا به انزلی خوش آمدی' را سر دادند.

** استقبال کم تماشاگران قمی از این بازی درحالی رخ داده بود که تماشای دیدار ملوان و صبای قم رایگان اعلام شده بود.

** فیروز کریمی که در اولین فصل حضور صبا در قم در سال 87 سرمربی این تیم بوددرابتدای بازی باکلیه بازیکنان نیمکت نشین صبا خوش و بش کرد، احمد مهدی زاده و حسین بادامکی بازیکنان صبا نیز از کریمی برای حضور در میدان رخصت خواستند.

** با وجود نزدیکی به فصل سرما چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) قم کاملا سبز رنگ بود و در وضعیت کیفی بسیار مناسبی قرار داشت.

** در اواخر نیمه اول جمعی از تماشاگران ملوان با یکدیگر درگیر شدند که غائله با مداخله ماموران انتظامی و حراست ورزشگاه پایان یافت.

** ابوالفضل ابراهیمی و ایوب کلانتری دو هافبک صبا و آمبونو آشیلی مهاجم کامرونی این تیم به دلیل مصدومیت نتوانستند صبا را در این بازی همراهی کنند،ضمن این که پیروز قربانی و وحید علی آبادی نیز به دلیل محرومیت در ترکیب صبای قم غایب بودند.

** علیرضا رمضانی دفاع چپ ملوان انزلی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را مقابل ملوان همراهی کند.

** درغیاب محسن بیات و ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان های اول و دوم صبا، مهرداد طهماسبی دروازه بان این تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود.

** حضور نزدیک به 10 تن از عوامل فنی و تولید صدا و سیما در جایگاه خبرنگاران برای دوری از سرمای محیط ورزشگاه مشکلاتی را برای خبرنگاران بوجود آورده بود.

**تیم صبای قم در این بازی با پیراهن های سفید، شورت ورزشی مشکی و جوراب های سفید رنگ وارد میدان شده بود و ملوان انزلی نیز با لباس های یکدست آبی رنگ به میدان آمده بود.

** این بازی در هوایی ابری برگزار شد و از دقیقه 48 شاهد ادامه برگزاری آن در زیر نور پرژکتورهای ورزشگاه یادگار امام(ره) بودیم.

** نیمه اول این دیدار بدون لحاظ شدن وقت تلف شده پایان یافت و در نیمه دوم نیز چهاردقیقه وقت تلف شده توسط داور بازی گرفته شد.
منبع: ایرنا