۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

تهدیدشهروندان آمریکا توسط القاعده

سازمان تروریستی القاعده، مسئولیت قتل دو گروگان آمریکایی و افریقایی در یمن که شنبه گذشته به دنبال عملیات نافرجام آمریکا روی داد را متوجه رئیس جمهور آمریکا ساخت و با انتشار یک نوار ویدئوئی در اینترنت شهروندان آمریکایی را تهدید کرد.
کد خبر : ۲۱۴۳۴۰
صراط: به نقل از "القدس العربی"؛ سازمان تروریستی القاعده، مسئولیت قتل دو گروگان آمریکایی و افریقایی در یمن که شنبه گذشته به دنبال عملیات ناکام آمریکا روی داد را متوجه رئیس جمهور آمریکا ساخت و با انتشار یک نوار ویدئوئی در اینترنت شهروندان آمریکایی را تهدید کرد.

نصر بن علی الانسی، سرکرده این سازمان در این نوار می گوید: زندگی شهروندان آمریکایی در هرکجای دنیا که باشند، از زمین، هوا و دریا  همواره در خطر خواهد بود.
این سازمان همچنین مسئولیت بمباران پایگاه هوایی در جنوب یمن که مربیان نظامی آمریکا در آن حضور داشتند را به عهده گرفت و گفته این اقدام در راستای انتقام گیری از آمریکا که با عملیات نافرجام جهت آزادی سومرز چند مسلمان را کشت صورت گرفته است.
یک منبع نظامی اعلام کرده است که این هجوم قربانی نداشته و این پایگاه در استان لحج قرار دارد.
این سازمان، اوباما را به لامبالاتی در قبال زندگی شهروند خود و گروگان آفریقایی متهم کرد و ادامه داد که با آمریکا با هیچ روشی جز اقدام به قتل مستقیم نمی توان تعامل داشت که این امر حیات شهروندان آمریکایی را در هر کجا که باشند تهدید می کند.
الانسی خطاب به مردم آمریکا گفت: آیا فهمیدید که دولت های شما با سیاست های خصمانه خود و اصرار در جنگ با مسلمین سرنوشت شما را به کدام سمت سوق می دهند؟ آیا شما خودتان امنیت دوست دارید، و امنیت ما را به این روز در می آورید؟ تا زمانی که ما در فلسطین و در سایر سرزمین های اسلامی احساس امنیت نکنیم، شما نیز احساس امنیت نخواهید کرد.