۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

جلوگیری از برخورد اتوبوس با هوو

اقدام مأموران پلیس راه مانع از برخورد کامیون هوو با اتوبوس شد.
کد خبر : ۲۱۴۴۲۶
صراط: اقدام مأموران پلیس راه مانع از برخورد کامیون هوو  با اتوبوس شد.

بی احتیاطی در گردنه ده علی رضا محور زرند - راور بار دیگر باعث بروز حادثه رانندگی و اقدام بموقع مأموران پلیس راه مانع از افزایش تلفات این حادثه شد.

یک کشنده هوو عصر جمعه با بار سنگ آهن از راور به سمت زرند در حرکت بود که سمت راست گردنه ده علی رضا واژگون شد و راننده و سرنشین آن بشدت مجروح شدند.

مجروحان این حادثه پس از 45 دقیقه تلاش نیروهای امدادی از لابه‌لای آهن‌پاره‌ها بیرون کشیده و به بیمارستان زرند منتقل شدند.

یکی از زخمی‌ها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه زرند - یزد گفت: پس از اینکه مأموران پلیس راه مستقر در گردنه متوجه شدند کشنده هوو کنترل خود را از دست داده بلافاصله با به صدا در آوردن آژیر پلیس، کشنده را اسکورت و یک اتوبوس و چند سواری را که از سمت مخالف در حرکت بودند به بغل جاده هدایت کردند.

سروان هوشنگ سنگ‌پهنی تصریح کرد: با این اقدام پلیس از برخورد قطعی کشنده هوو با اتوبوس حامل مسافر جلوگیری اما در نهایت کشنده هوو در سمت راست گردنه واژگون شد.

وی علت وقوع حادثه را نقص فنی سیستم ترمز هوو اعلام کرد و گفت: اگر عکس‌العمل و هشیاری مأموران مستقر در گردنه نبود این کشنده با اتوبوس برخورد می‌کرد.  وی با بیان اینکه گردنه ده علی رضا به یک قتلگاه تبدیل شده است از مسئولان استانی و شهرستانی خواست چاره اندیشی کنند تا شاهد این‌گونه حوادث دلخراش نباشیم.
منبع: ایران
برچسب ها: پلیس جاده اتوبوس