۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۶

عربستان به سه کشور تجزیه می شود!

این منبع تصریح کرد: آمریکا قصد دارد که به صورت تدریجی خاورمیانه را تجزیه کند دراین راستا واشنگتن می خواهد که عربستان سعودی را به سه کشور تجزیه کند و شاهزادگان جوان همسو با سیاستهای آمریکا را سر کار آورد
کد خبر : ۲۱۵۲۸
مهر: یک منبع آمریکایی با اشاره به طرحهای پنهان واشنگتن برای خاورمیانه از تلاش این کشور برای تجزیه عربستان سعودی به سه کشور خبر داد.


یک منبع آمریکایی که نامش فاش نشده گفت:جهان عرب و خاورمیانه شاهد حوادث مهمی در ماههای اخیر بوده و آمریکا درتلاش است که با استفاده از این موج طرحهای خود را اجرایی کند.

منبع مذکور بیان کرد: آمریکا درحال حاضر مشغول انجام طرحهایی است که بزودی نشانه های آن آشکار خواهد شد. این کشور سعی دارد که محوربندی جدیدی علیه ایران به وجود آورد و جهان اسلام را هر چه بیشتر تضیعف کند.

این منبع تصریح کرد: آمریکا قصد دارد که به صورت تدریجی خاورمیانه را تجزیه کند دراین راستا واشنگتن می خواهد که عربستان سعودی را به سه کشور تجزیه کند و شاهزادگان جوان همسو با سیاستهای آمریکا را سر کار آورد.

منبع فوق افزود: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ازجمله عربستان نگران انقلابهای مردمی هستند. آمریکا در تلاش است که جایگاه خود را در منطقه تحکیم کند و تغییرات جدید را از عربستان شروع کرده است.
نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
عاقبت دوستی با خاله خرسه همینه
سرخسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
غفلت مسلمانان باعث شد بزرگ ترین کشور اسلامی یعنی سودان تجزیه و بخش پر رونق آن از نظر نفت خیزی و سر چشمه رود نیل به دست صهیو نیست ها بیفتد که به نظرم این غده سرطانی داره جا عوض می کنه و باز هم اگر غافل باشیم بعید نیست این اتفاق بر سر عربستان هم بیاید الهم عجل لولیک الفرج