۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

اکران فیلم جنجالی 16+ قطعی شد

بنابه اعلام امیرحسین علم‌الهدی دبیر اجرایی گروه «هنر و تجربه» فیلم سینمایی «خانه پدری» ۸ دی‌ماه در این گروه اکران خواهد شد.
کد خبر : ۲۱۵۴۴۱
صراط: امیرحسین علم الهدی دبیر اجرایی گروه سینمایی هنر و تجربه با اعلام این خبر افزود: این فیلم بدون هیچ تغییری در تمام سالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در سراسر کشور هم چون گرگان، اصفهان و مشهد اکران خواهد شد.
 
آخرین ساخته سینمایی «کیانوش عیاری» مانند دیگر آثار این کارگردان هم چون  «آن سوی آتش»، «آبادانی ها»، «بودن یا نبودن»، «بیدارشو آرزو» و ... نگاهی به مسایل اجتماعی دارد. این فیلم قرار است با رعایت شرط سنی برای مخاطبان بالای 16 سال در پردیسهای کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد، سوره اصفهان اکران شود.
 
«خانه پدری» در بخش افق‌های نو شصت و نهمین دوره جشنواره ونیز به نمایش در آمد و مدیر جشنواره از آن به عنوان کشف آن سال یاد کرد.
 
داستان این فیلم روایت اتفاقی وحشتناک در خانواده ای است که راز سر به مهرش در طول 6 نسل‌ مخفی می ماند و تاثیراتی در روند زندگی افراد خانواده می‌گذارد. این فیلم با بازی مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی و نازنین فراهانی و از دیگر بازیگران فیلم هستند.
 
بنابراین گزارش، «خانه پدری» در اولین نمایش خود در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به علت مضمون بسیار سیاه خود با اعتراضات گسترده ای روبرو شد و از همین رو اکران این فیلم تا کنون در هاله ای از ابهام قرار داشت که به لطف گروه سینمایی «هنر و تجربه» این فیلم هم به روی پرده خواهد رفت!
 
اکران فیلم در حالی برنامه ریزی شده است که سازمان سینمایی روزهای بحرانی و مهمی در نبود برخی از مدیران نظارتی و سیاست گذاران خود سپری می کند. روزهایی که گروه هنر و تجربه از مدت‌ ها پیش منتظر آن بود.
منبع: فارس
برچسب ها: فیلم سینما اکران