۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

ناکامی مرد آمریکایی در خفه کردن همسرش

یک مرد امریکایی که قصد کشتن نامزد خود را داشت در ایالت تنسی بازداشت شد و پلیس دریافت این مرد چند سال پیش همسرش را هم به قتل رسانده است.
کد خبر : ۲۱۵۵۷۶
صراط: یک مرد امریکایی که قصد کشتن نامزد  خود را داشت در ایالت تنسی بازداشت شد و پلیس دریافت این مرد چند سال پیش همسرش را هم به قتل رسانده است.

به گزارش پلیس، متهم به نام تیلور موک هنگامی که با نامزدش سوار بر یک قایق بودند این زن جوان را به دریا انداخت و سعی داشت سر او را آنقدر زیر آب نگه دارد تا خفه‌اش کند اما با داد و فریادهای این زن، مأموران به کمک وی آمده‌اند و نجاتش داده‌اند.

گزارش پلیس نشان می‌دهد از سه سال پیش همسر این مرد به‌طرز اسرارآمیزی ناپدید شده و تاکنون زنده یا مرده‌اش را پیدا نکرده‌اند و اکنون کارآگاهان بر این عقیده‌اند که متهم همسرش را هم کشته است.

این مرد 34 ساله پس از دستگیری سعی داشت در بازجویی‌های انجام شده تمامی اتهامات خود را رد کند ولی پلیس او را قاتل همسرش می‌داند.

شواهد پلیس نشان می‌دهد همسر ناپدید شده تیلور، زنی به نام شلی موک بوده که در منطقه کنتاکی امریکا به عنوان معلم مدرسه فعالیت داشت.پلیس پس از جست‌وجوهای فراوان اتومبیل سوخته شلی را کمی دورتر از خانه‌اش یافته‌ اما جسد وی هرگز پیدا نشد.
منبع: ایران
برچسب ها: قتل همسر آمریکا