۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

زن کلاهبردار لرستانی به دام افتاد

کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان ‌زنی را که با ظاهری و آراسته با خرید اجناس از فروشگاه‌های البسه سطح شهر خرم‌آباد اقدام به کلاهبرداری می‌کرد بازداشت کردند.
کد خبر : ۲۱۵۷۸۴
صراط: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان ‌زنی را که با ظاهری و آراسته با خرید اجناس از فروشگاه‌های البسه سطح شهر خرم‌آباد اقدام به کلاهبرداری می‌کرد بازداشت کردند.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: متهم با مراجعه به مغازه‌های‌ البسه‌فروشی سطح شهر با استفاده از کارت‌های عابر بانک متعددی که در اختیار داشت، اقدام به خرید اجناس می‌کرد، اما اقدام بانکی از دستگاه کارتخوان متعلق به فروشندگان صورت نگرفته است‌.

کلاهبردار به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و عنوان داشت که به فروشگاه‌های شلوغ شهر مراجعه و در نخستین فرصت با ارائه رسید پرداخت تاریخ گذشته کارت‌های عابر بانک مقادیری پوشاک خریداری می‌کند و خیلی سریع از مغازه‌ها بیرون می‌رود.رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: در بازرسی از این کلاهبردار ۵ فقره کارت عابر بانک متعلق به بانک‌های مختلف به همراه مقادیری رسید تاریخ گذشته خرید از دستگاه کارتخوان پیدا شد.
منبع: ایران