۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
اتفاق نظر کارشناسان بر ضعف کفاشیان

رییس خنده‌رو، یک ملت را از ته دل بخنداند

فدراسیون فوتبال و در راس آن کفاشيان در مدت اخير نتوانستند نمره قبولي بگيرند. کارشناسان فوتبالی به اتفاق بر این نظرند که کابینه ای که فوتبال را اداره می کند بسیار ضعیف است و باید در راس آن تغییراتی انجام شود.
کد خبر : ۲۱۵۸۴۲
صراط: با نزدیک شدن به رقابت های جام ملت های آسیا تیم های حاضر در این جام با کمک و حمایت های همه جانبه فدراسیون فوتبال کشورشان سخت در تلاش هستند تا خود را برای حضور پر قدرت در جام ملت های آسیا  و کسب نتیجه مناسب آماده سازند اما در ایران علی رغم تلاش بازیکنان و کادر فنی انتظار حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم ملی تنها به یک شوخی و انتظاری مسخره شباهت یافته است فدراسیونی که در راس آن رئیس همیشه خندانی نشسته که (بخوانید چنبره زده) حضورش در راس کار جز ناکامی در جام جهانی و دیگر رقابت های ملی و ضعف فوتبال پایه و مشکلات کلان باشگاهی و اختلافات گسترده و... برای فوتبال چیزی نداشت.

انگار کفاشیان از کارنامه ضعیفی که از خود برجای گذاشته رضایت کامل دارد و قصد ندارد دست از سر این فوتبال بردارد تا شاید افراد دیگری بتوانند این کشتی به گل نشسته را نجات دهند. وی در گفتگویی که طی روزهای گذشته در برنامه ورزش و مردم داشته اینطور درباره ادامه حضورش می گوید که: "اگر تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا موفق نشود من می‌مانم چون باید سریع پس از جام ملت‌ها برای جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم بعد از آن اگر مجمع کار من را پسندید 4 سال دیگر می‌مانم. من می‌مانم تا برای مسابقات بعدی برنامه‌ریزی کنم. در انتخابات گذشته هم برخی اعضا گول خوردند و به من رای دادند!" آیا در فوتبال ایران قحط الرجال هست که کفاشیان برای جام جهانی بعدی هم از الان نقشه کشیده است ؟ اگر چنین هست باید آرزوی صعود و درخشش در جام جهانی بعدی را از حالا بر باد رفته بدانیم!

فدراسیون فوتبال و در راس آن کفاشيان در مدت اخير نتوانستند نمره قبولي بگيرند. کارشناسان فوتبالی به اتفاق بر این نظرند که کابینه ای که فوتبال را اداره می کند بسیار ضعیف است و باید در راس آن تغییراتی انجام شود. اگر کفاشيان و دوستانش فقط نصف زحماتي که کي روش براي تيم ملي فوتبال ايران کشيد براي موفقيت تيم ملي تلاش مي کردند شاید شاهد موفیقت تیم ملی در بسیاری از مسابقات و حتی صعود به دور دوم جام جهانی بودیم. باتوجه به اظهاراتی کفاشیان در این برنامه تلویزیونی داشته باید به این رئیس خندان گوشزد کنیم که آقاي کفاشيان مردم ايران ديگر علاقه اي به حضور شما در فدراسيون فوتبال ندارند و شما اگر وقت گذاشته و بين مردم برويد حتما اين موضوع را به خوبي لمس خواهيد کرد!مردم دوست دارند يک رييس فدراسيون مقتدر در راس کار قرار بگيرد تا بتواند پشتوانه محکمي براي سرمربي تيم و ملي پوشان باشد.چندی ديگر رقابت هاي جام ملتهاي اسيا آغاز مي شود و شما به جاي حمايت قاطع از کارلوس کي روش ابتدا به فکر تعويض مربي بودید و حال خواسته های کی روش را به صورت گلچین اجرا می کنید .آقاي کفاشيان شما بايد از کارلوس کي روش و بازيکنان و همه مردم ايران عذرخواهي کنيد.فوتبال ايران نمي خواهد مربي صاحب سبکي مثل کي روش را از دست بدهد بلکه نياز به رييس فدراسيوني دارد که قدر اين مربي بزرگ را بداند و به خوبي از تجربياتش استفاده کند.آقاي کفاشيان با رفتنت دل یک ملت را شاد کن تا فوتبال ايران بعد از مدتها رنگ آرامش را ببينيد. آقاي کفاشيان دوران رياست شما در فدراسيون فوتبال يکي از تلخ ترین دوران فوتبال ايران است. اميدوار هستيم که اين دوران هر چه زودتر تمام شود و يک رئيس فدراسيون مستقل و قدرتمند که استقلال راي دارد بر مسند فدراسيون فوتبال بنشيند و فوتبال ايران را به سوي موفقيت رهنمون سازد.

منبع: چمران نیوز