۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

نظر عابدینی درباره برکناری کفاشیان

سخنگوی کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: کسی نمی‌تواند در بررسی صورت‌های مالی به من فشار بیاورد چون به خودشان باز می‌گردانم.
کد خبر : ۲۱۶۶۵۷
صراط: امیر عابدینی پس از جلسه بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال در خصوص وظایف مجمع و دبیرخانه و آیا اینکه بحث استعفا یا برکناری رئیس فدراسیون در میان است، عنوان کرد: این موارد مطرح نیست. ما تنها می‌‌خواهیم که افکار عمومی بدانند که پولی که در فدراسیون بوده چگونه هزینه شده است. متأسفانه برخی مشکلات ساخته افکار منفی بعضی از افراد است.
 
وی ادامه داد:‌ آنها شمشیر را برای فوتبال از رو بستند نه کفاشیان. اگر امروز هم کفاشیان برود باز هم دست برنمی‌دارند. در خصوص عابدینی هم همین است.
 
عضو کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: سه ابهامی که در صورت‌های مالی وجود داشت پیگیری خواهیم کرد. مسئولیت‌هایی را به ما ابلاغ کردند و ما هم از شجاعت افراد استفاده می‌کنیم.
 
عابدینی در مورد دبیرخانه مجمع عنوان کرد: حتما درخواست دادیم دبیرخانه مجمع فعال‌تر شود و رابطی بین اعضای مجمع و هیأت رئیسه باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد صورت‌های مالی به شما فشاری می‌آورند یا خیر، گفت: به من که کسی نمی‌تواند فشاری بیاورد چون همان فشار را به خودشان بازمی‌گردانم. کسانی که فشار می آورند احتمالا خودشان مشکل دارند و اگر داد و ستدی باشد زیر بارش نمی‌رویم. بچه‌های مجمع به دنبال اخلاص عمل هستند و می‌خواهند که به درستی عمل کنند.
 
وی در مورد اینکه این گزارش به مجمع فوق‌العاده می‌رسد یا خیر، گفت: این گزارش نمی‌رسد اگر اعضای مجمع موافق باشند ما دو ماه دیگر گزارشی را ارائه خواهیم داد. هر تنشی در این زمینه ایجاد شود قطعا فوتبال ما در آستانه جام ملت‌های آسیا ضرر خواهد کرد. مطمئن باشید ما با هیچ کس از جمله کفاشیان، تاج و یا شخص دیگری مشکل نداریم. پویایی مجامع در همین انتقادها و برخوردها است. ما از دوستان می‌خواهیم قبل از سال 88 را پیگیری کنند که چه وضعی بوده و به کجا رفته است.

منبع: فارس