۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

دستگیری اعضای باند سرقت مینی بوس

گردانندگان باند سرقت مینی بوس در قزوین دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۶۰۹۵
صراط: گردانندگان باند سرقت مینی بوس در قزوین دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری باند دزدان مینی بوس در قزوین خبر داد و گفت: این دو دزد 37 و 40 ساله که ساکن یکی از استان‌‌های همجوار و با هم برادر بوده، 12 مینی بوس به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 800 میلیون ریال را سرقت کردند.

سرهنگ «علی حسین حسینی‌نژاد» افزود: در پی وقوع چندین سرقت مینی بوس و کار اطلاعاتی
پلیس آگاهی قزوین با استفاده از تبادل اطلاعات با همکاران سایر استان‌های همجوار، متهمان شناسایی و با ورود دوباره به استان، دستگیر شدند. وی اظهار کرد: همزمان با دستگیری این دزدان، کارگاه مجهز آنان نیز در استان همجوار مورد شناسایی و وسایل اوراقی برخی از مینی بوس‌های مورد سرقت در آن کشف و پنج مالخر نیز شناسایی که تاکنون چهار نفر آنان دستگیر شده‌اند.

سرهنگ حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه پلیس تاکنون موفق به کشف هفت مینی بوس شده است، اضافه کرد: دو مینی‌بوس به صاحبانشان تحویل داده شده و یک مینی بوس دیگر نیز بزودی به قزوین انتقال داده خواهد شد. به گفته رئیس پلیس آگاهی استان قزوین، دزدان پیش از این نیز سابقه سرقت داشته و هر دو معتاد هستند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه صاحبان مینی‌بوس‌ها فکر می‌کنند مدل ماشین آنان پایین بوده و نمی‌تواند سوژه مناسبی برای سرقت دزدان باشد متأسفانه در بیشتر مواقع دقت و توجه لازم را برای حفاظت از خودروی خود به عمل نمی‌آورند.

حسینی‌نژاد ادامه داد: به رانندگان این خودروها توصیه می‌شود ضمن خودداری از پارک ماشین خود در مکان‌های خلوت و تاریک، نسبت به ایمن‌سازی خودرو و نصب دزدگیر در آن اقدام کنند.
منبع: ایران