۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

باند "مردان مسلح" در سراوان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سراوان گفت: با انهدام باند پنج نفره سارقان مسلح در این شهرستان 16 فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی کشف شد.
کد خبر : ۲۱۶۵۹۱
صراط: فرمانده انتظامی سراوان گفت: با انهدام باند پنج نفره سارقان مسلح در این شهرستان 16 فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی کشف شد.

سرهنگ "محسن داودی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح حوزه سراوان که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بود بلافاصله تیم ویژه ای از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: کارآگان پلیس پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از دخالت یک سارق سابقه دار در این سرقتها مطلع شدند.
 
وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این متهم با هماهنگی مراجع قضایی از محل بازرسی و متهم را در حالی که قصد فرار داشت به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی سراوان با بیان اینکه این متهم دارای چند فقره سابقه کیفری است افزود: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به هفت فقره سرقت مسلحانه، مشارکت در سرقت به عنف، مشارکت در قتل و هفت فقره تیراندازی منجر به ارعاب اعتراف کرد.
 
داودی خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده در یک عملیات هماهنگ چهار نفر از همدستان این متهم را دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی کردند.