۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

توطئه مرد انگلیسی برای قتل رقیب عشقی

مرد دیوانه انگلیسی که تاب دیدن خوشبختی نامزد سابقش را نداشت با حمله به خانه رقیب عشقی‌اش او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.
کد خبر : ۲۱۶۱۳۱
صراط: مرد دیوانه انگلیسی که تاب دیدن خوشبختی نامزد سابقش را نداشت با حمله به خانه رقیب عشقی‌اش او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

«روبرت لین» 45 ساله از چند ماه قبل با نامزدش قطع رابطه کرده بود اما با دوستان او همچنان در ارتباط بود. در یکی از تماس‌هایش با دوست مشترک خود با نامزد سابقش متوجه ازدواج دوباره او شد و با کنجکاوی توانست آدرس محل زندگی و مشخصات همسر جدید نامزد سابقش را پیدا کند. این مرد دیوانه که حسادت، قدرت تصمیم‌گیری را از او گرفته بود در توطئه‌ای هولناک نقشه قتل رقیب عشقی‌اش را کشید و در حالی که مرد بخت‌برگشته بی‌خبر از اتفاق ناگوار پیش رویش در خانه خود خوابیده بود شبانه به آپارتمان مسکونی او یورش برد و با 14 ضربه چاقو قربانی را غافلگیر کرد و به قتل رساند. زمانی که قربانی آخرین نفس‌اش را کشید و جان داد، قاتل در بالای جنازه او با نامزد سابقش تماس گرفت و قتل همسرش را به او اطلاع داد.

پس از این تماس هولناک زن جوان با پلیس تماس گرفت و مأموران بلافاصله به خانه روبرت لین رفتند و او را در خانه‌اش دستگیر کردند. این مرد که حتی ذره‌ای از اتفاق پیش آمده پشیمان نبود با اعتراف به جنایت هولناکش در دادگاه بردفورد محاکمه و به حبس ابد محکوم شد.این حکم پس از 26 سال قابل فرجام‌خواهی است.
 

منبع: ایران