۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

نظر ویشکا آسایش درباره نقش "هدی"

شخصیت «هدی» برایم جذاب بود. حالات روحی و شخصیتی او بسیار اوج‌و‌فرود داشت و من را برای پذیرش کار، بیشتر وسوسه کرد. برایم این مهم بود که قصه خوبی قرار است، گفته شود.
کد خبر : ۲۱۶۳۶۶
نظر ویشکا آسایش درباره نقش
صراط: ویشکا آسایش در خصوص نحوه پذیرش نقشش در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی و اینکه در این سریال "دختری به این سن‌و‌سال داشته باشد" به روزنامه شرق گفت:

مدت‌ها بود در پیشنهادهای سینمایی چیزی مرا جذب نمی‌کرد و بعد هم درگیر تئاتر بودم و آنقدر بابت کار تئاتر اضطراب داشتم که دوست نداشتم کار دیگری قبول کنم و تصمیم گرفتم روی نمایش تمرکز کنم. بعد از پیشنهاد بازی در سریال «پرده‌نشین» اولین نکته‌ای که در ذهنم برای پذیرش کار بود، این بود که با بهروز شعیبی کار می‌کنم که کارگردانی است که خودش هم بازیگر است و برای نخستین تجربه کارگردانی سینمایی‌اش «دهلیز» سیمرغ گرفته و قطعا تجربه اول سریال‌سازی‌اش نمی‌تواند بدون دقت و وسواس باشد.  بعد از خواندن فیلمنامه متوجه شدم سریالی است که با دید سینمایی ساخته می‌شود. انگار بیشتر از یک سریال بود و قرار بود یک فیلم سینمایی طولانی ساخته شود. از نگاه بهروز شعیبی به کار متوجه شدم که کار قابل قبولی خواهد بود.  در مرحله بعد شخصیت «هدی» برایم جذاب بود. حالات روحی و شخصیتی او بسیار اوج‌و‌فرود داشت و من را برای پذیرش کار، بیشتر وسوسه کرد. برایم این مهم بود که قصه خوبی قرار است، گفته شود. خیلی‌ها هم من را برای اینکه سریال بازی می‌کنم سرزنش کردند و من یقین داشتم که قصه خوبی ساخته خواهد شود و مردم با آن ارتباط می‌گیرند.