۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

نقش "خاوری" در سریال شبکه ۳

صدا و سیما در یکی از سریال های روتین خود به مدیر عامل سابق بانک ملی کنایه زد!
کد خبر : ۲۱۶۸۷۳
صراط: صدا و سیما در یکی از سریال های روتین خود به مدیر عامل سابق بانک ملی کنایه زد!

به گزارش صراط به نقل از اخبار بانک، شبکه سوم سیما در سریال شبانگاهی خود به طرز جالبی به اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مدیرعامل سابق بانک ملی کنایه زد!

سریال همه چیز آنجاست که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود با روشی هوشمندانه به اختلاس ۳ هزار میلیاردی و فرار مدیرعامل سابق بانک ملی پرداخت.

در یکی از قسمت های این سریال رئیس شعبه یک بانک که نام خانوادگی وی "خاوری" می باشد با تخلفی آشکار تسهیلاتی به یکی از مشتریان خود پرداخت می کند.

بر این اساس مشتری فوق توان بازپرداخت تسهیلات اخذ شده از شعبه مربوطه را ندارد و با زد و بند با مسئول شعبه تسهیلات فوق را تمدید نموده است.

همچنین در یکی از دیالوگ های این قسمت، مسئول شعبه عنوان می کند که با انجام چنین عملی (پرداخت تسهیلاتی دیگر به بدهکار سریال) وی باید از ایران بگریزد!

کارگردان این سریال به طرز جالبی به مشکلات و نواقص سیستم های بانکی پرداخته است و با گنجاندن چنین دیالوگی پیام اصلی را به مخاطب می فهماند.

بیش از دو سال از اختلاس بزرگ سه هزار میلیاردی در شبکه بانکی کشور می گذرد و تعدادی از عوامل این اختلاس اعدام و زندانی شده اند.

این در حالی است که خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی که در همان روزهای ابتدای کشف این اختلاس بزرگ از ایران فرار کرد و به کاناد گریخت و همچنان به ایران بازنگشته است.
برچسب ها: صراط خاوری بانک وام