۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

مشاوران مدیر شبکه دو منصوب شدند

مدیر شبکه دو سیما مشاوران خود در حوزه‌های مختلف را منصوب کرد.
کد خبر : ۲۲۲۰۷۴
صراط: محمدرضا جعفری جلوه در احکام جداگانه ای جواد حاتمی را به عنوان «مشاور مدیر شبکه دو در حوزه اجتماعی»، مهدی مسعود شاهی  را به عنوان «مشاور فرهنگی مدیر شبکه دو» و حمزه جعفری سیاوشانی را به عنوان «مشاور مدیر شبکه دو» منصوب کرد.
 
در حکم جعفری سیاوشانی که به امضای مدیر شبکه دو رسیده، آمده: نظر به مراتب تعهد، توان بارز خلاقه و تجربه طولانی مدت شما در صدا و سیما بویژه در حوزه های فیلم، سریال و انواع برنامه های هنری و نمایشی ، بدینوسیله بعنوان «مشاور مدیر شبکه دو» منصوب می شوید. امید است با توجه به رویکرد جدید شبکه دو بعنوان یک شبکه اجتماعی و ضرورت ارتقاء برنامه ها در فرم و محتوا به منظور توفیق در جذب و نگهداشت طیف مخاطبان از کودکان و نوجوانان تا دیگر اجزاء خانواده و فراتر از آن کلیت آحاد جامعه در معاضدت و یاری مدیران، برنامه سازان و هنرمندان همکار  موید و منصور باشید.
 
در حکم محمدرضا جعفری برای دکتر جواد حاتمی نیز آمده: نظر به مراتب تعهد، تجربیات و تعلقات علمی جنابعالی در عرصه های علوم اجتماعی به ویژه در حوزه روانشناختی و سوابق سالیان در حیطه های مختلف رسانه ملی به عنوان « «مشاور مدیر شبکه دو در حوزه اجتماعی» منصوب می شوید. امید است با عنایت به رویکرد جدید شبکه دو به عنوان یک شبکه اجتماعی و ضرورت توجه جدی به همه مراتب تخصصی و عمومی این رویکرد در نسبت با اقشار مختلف مخاطبان از کودکان و نوجوانان تا دیگر اجزاء خانواده و فراتر از آن کلیت آحاد جامعه، در امر بهینه سازی شرایط موجود بویژه در طراحی و تولید برنامه ها، مددکار مدیران، تهیه کنندگان و هنرمندان برنامه ساز باشید.
 
در حکم مهدی مسعود شاهی که مدیر شبکه دو آن را امضا کرده نیز آمده:  نظر به مراتب تعهد، معرفت و تجارب گرانقدر جنابعالی در حیطه های متنوع فرهنگی، هنری و رسانه ای و سلوک همراه با نیکنامی شما در تعامل با طیف فعالان در همه عرصه های طی شده، بدینوسیله به عنوان «مشاور فرهنگی  مدیر شبکه دو» منصوب می شوید. امید است با عنایت به رویکرد جدید شبکه دو به عنوان یک شبکه اجتماعی و جایگاه شناخت و طراحی پیوست های فرهنگی در نسبت با  همه مسائل و موضوعات اجتماعی از سطوح عمومی تا تخصصی و در نسبت با همه طیف مخاطبان از کودکان و نوجوانان تا دیگر اجزاء خانواده و فراتر از آن کلیت آحاد جامعه، در معاضدت و یاری مدیران، برنامه سازان و هنرمندان بویژه جوانان موید و منصور باشید.

منبع: فارس