۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

خداحافظی نبی از فدراسیون +عکس

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع کارمندان اعتصاب‌کرده فدراسیون فوتبال گفت: من نه زور داشتم و نه زر و خوشحالم که از من راضی هستید.
کد خبر : ۲۱۷۶۳۸
صراط: مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال که در جمع کارمندان اعتصاب کرده فدراسیون فوتبال حاضر شده بود به آنها گفت: خوشحالم که از من راضی هستید و وقتی بنده خدا از آدم راضی باشد خدا هم از این فرد راضی است. ما در اینجا یکسری خانواده محسوب می‌شویم که با هم هم‌قدم بودیم و خوشبختانه اعتماد خوبی هم بین ما وجود داشت و من سعی کردم که در هر مجموعه‌ای هستم فضای اعتماد را به وجود بیاورم.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: آدم‌ها یا با زور و یا با زر ظلم می‌کنند و این مسئله عدالت را به خطر می‌‌اندازد اما خوشبختانه من زور و یا زر نداشتم و از شما می‌خواهم به عنوان یک همکار قدیمی کارتان را در فدراسیون فوتبال انجام دهید ما اینجا شبانه‌روز با هم کار کردیم و حتی پنجشنبه و جمعه هم نداشتیم.
 
در همین حین کارمندان فدراسیون از نبی پرسیدند که چرا کفاشیان از اتاقش بیرون نمی‌آید تا با آنها دیدار کند که نبی گفت: او جلسه دارد و به همین دلیل بیرون نمی‌آید اما کارمندان گفتند ما به شرطی به محل کارمان برمی‌ گردیم که با کفاشیان دیدار کنیم اما نبی در همین حین به آنها گفت که برای خداحافظی به میان آنها آمده است.

خداحافظی نبی از فدراسیون +عکس
منبع: فارس