۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

واکنش یک نماینده به انتقاد روحانی از صداوسیما

دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما عملکرد رسانه ملی را در پوشش خدمات دولت در موضوعاتی چون بهداشت و درمان و مذاکرات هسته‌ای مناسب اعلام کرد.
کد خبر : ۲۱۷۶۴۷
صراط: دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درباره اظهارات انتقادی اخیر رییس‌جمهور از عملکرد سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه شاید مصداق خاصی مد نظر رییس جمهور بوده است، تصریح کرد که این سازمان در پوشش دهی به موضوع بهداشت و درمان و مذاکرات هسته‌ای که در پیشانی و جزو شاخص‌های دولت دکتر روحانی بوده، کم نگذاشته است.
 
سید رمضان شجاعی کیاسری، نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره اظهارات اخیر رییس جمهوری درباره نحوه انعکاس خدمات دولت در رسانه ملی گفت: آقای دکتر روحانی در اظهار نظر راجع به رسانه، باید بر اساس واقعیت‌های کارکرد رسانه و ماموریت و وظیفه رسانه توقع داشته باشند.
 
به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رییس جمهوری در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی ضمن تشریح اقدامات دولت در این بخش، به انتقاد از رسانه‌ها به‌ ویژه صداوسیما پرداخت و آن را متهم کرد که «حرکات بسیار خوب» و «کارهای بزرگ دولت» را منعکس نمی‌کند.
 
شجاعی کیاسری در واکنش به اظهارات رییس جمهور افزود: اینکه گفته می شود کارکردهای دولت در رسانه دیده نمی‌شود باید بگوییم مگر روزنامه ایران متعلق به دولت نیست؟ چقدر کارکرد دولت در این روزنامه دیده می‌شود که در رسانه ملی دیده نمی شود؟!.
 
دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تصریح کرد: شاید آقای رییس‌جمهور مصداق خاصی را در نظر داشته باشند و اینکه چه کارکرد مهم و موثری بوده که گفته نشده است.
 
وی اضافه کرد: صداوسیما در ارتباط با بهداشت و درمان که جزو شاخص‌های کارکرد دولت آقای روحانی است و مذاکرات ایران با گروه 1 + 5 که وزارت خارجه مسئول آن است و هر دو، وزارتخانه‌های پرکار و در پیشانی فعالیت‌های دولت هستند، کم نگذاشته است.
منبع: ایسنا