۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

اردوی پرسپولیس در کیش منتفی شد

نایب رئیس هیئت فوتبال کیش با بیان اینکه اردوی پرسپولیس در کیش منتفی شده است، از سفر تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم به کیش خبر داد.
کد خبر : ۲۱۷۷۳۴
صراط: غلامرضا جمیلی امشب در نشستی خبری اظهار داشت: باید از تمام فعالان فوتبال و مسئولان تیم‌های لیگ برتری حاضر در جزیره که با محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش در غم از دست دادن عزیزش با وی ابراز همدردی کردند، قدردانی کنم چرا که نشان دادند روح جوان‌مردی در کالبد ورزش همچنان باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به حضور تیم‌های لیگ برتری کشور در کیش فرصتی فراهم شد تا مسئولان این تیم‌ها در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه با هم به تفاهم برسند و در همین راستا می‌توان به دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان اشاره کرد.

این مقام مسئول فوتبال در جزیره اذعان داشت: بعد از اعلام رسمی تیم‌های پرطرفدار پایتخت، تاکنون تنها حضور تیم استقلال به کیش قطعی شده و با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس حضور آنها در جزیره کیش منتفی شده است.

جمیلی از مصاف نماینده فوتبال کیش در لیگ دسته دو باشگاه های کشور با تیم استقلال خوزستان خبر داد و گفت: شاهین کیش فردا در ورزشگاه المپیک یک بازی سنگین مقابل آبی پوشان خوزستانی انجام خواهد داد و این یک تجربه بسیار خوب برای بازیکنان شاهین به شمار می‌آید که انتظار می‌رود در ادامه لیگ دو به آنها کمک کند.

نائب رئیس هیئت فوتبال کیش حضور تیم‌های گسترش فولاد تبریز و صبای قم در جزیره کیش را قطعی بیان کرد و گفت: حال و هوای این روزهای جزیره کاملا فوتبالی است و شور و نشاط ناشی از حضور تیم‌های لیگ برتری به خوبی ملموس است.
منبع: فارس
برچسب ها: پرسپولیس کیش صراط