۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
بازیکنان مدنظر درخشان جذب نشدند؛

شوک سنگین به پرسپولیسی‌ها

سرمربی پرسپولیس نتوانست در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل حتی هافبک دلخواهش را جذب کند.
کد خبر : ۲۱۷۸۱۹
صراط: حمید درخشان قصد داشت در نقل‌و‌انقالات نیم‌فصل با جذب یک هافبک باتجربه و باکیفیت و چند مهره شاخص تیمش را به خوبی تقویت کند اما در این امر ناکام ماند. به طور نمونه در فهرست خریدی که درخشان به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده بود نام دو هافبک شاخص دیده می‌شد و او خواسته بود تحت هر شرایطی یکی از این دو بازیکن جذب شوند که باشگاه در عقد قرارداد با آنها موفق عمل نکرد.
 
ابتدا مسئولان باشگاه پرسپولیس و خود درخشان برای جذب آندو وارد عمل شدند و حتی به توافقات پنهانی با برادر این بازیکن که مدیربرنامه‌هایش به حساب می‌آید، دست پیدا کردند اما شرطی که باشگاه استقلال برای صدور رضایت‌نامه آندو گذاشت اجازه نداد این بازیکن راهی پرسپولیس شود. در واقع استقلالی‌ها از مذاکره رقیب دیرینه خود با آندو آگاهی داشتند که شرط کردند او غیر از سپاهان حق رفتن به پرسپولیس هم نداشته باشد.
 
پس از منتفی شدن این انتقال پرسپولیسی‌ها برای جذب قاسم حدادی‌فر اقدام کردند. مذاکرات درخشان با این بازیکن خیلی خوب پیش رفت و حتی یحیی گل‌محمدی هم راضی به این انتقال شد تا جایی که سرمربی پرسپولیس این انتقال را تمام شده دانست.
 
به خاطر همین مسئله هم بود که درخشان موافقت خود را با جدایی رضا حقیقی اعلام کرد و حتی حاضر نشد رضایت دهد که بازیکنانی مثل اکبر صادقی از پدیده مشهد و میثم نقی‌زاده از گسترش فولاد خوزستان جانشین حقیقی شوند. در حقیقت درخشان روی حدادی‌فر به عنوان جانشین حقیقی حساب ویژه باز کرده بود که در نهایت این انتقال هم صورت نگرفت.
 
البته گفته می‌شود یکی از دلایلی که باعث شد حدادی‌فر نتواند به پرسپولیس بیاید مخالفت سعید آذری با این انتقال بود و نباید فراموش کرد او با علیرضا رحیمی مدیرعامل پیشین پرسپولیس نسبت فامیلی دارد و مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس هم در برکناری رحیمی نقش داشتند.
 
به هر حال زمان نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل به اتمام رسید و درخشان نه تنها نتوانست یک هافبک طراز اول جذب کند بلکه یکی از هافبک‌هایش را هم از دست داد تا همه امیدش به هافبک برزیلی باشد که به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران خواهد آمد.
 
آنچه مسلم است خود درخشان هم از خرید‌های تیمش در فصل نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل رضایت ندارد و بازیکنانی از جمله آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، مسعود حسن‌زاده، حسن ابراهیمی، میثم مجیدی و وحید طالب‌لو که در لیست خرید وی بودند، هیچکدام جذب نشدند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: پرسپولیس درخشان