۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

سردار نقدی: زنده‌سازی فتنه ‌شروع شده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق اسناد مستند مشخص شده که برخی از آقازاده‌ها در ماه‌های قبل از انتخابات 88 به طور هفتگی به کشورهای غربی سفر داشته‌اند.
کد خبر : ۲۱۸۰۰۷
صراط: سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی عصر امروز در چهارمین مجمع عالی بسیج هرمزگان اظهار داشت: اگر در جنگ تحمیلی همه کشورها به حمایت از عراق پرداختند و با وجود همه توانشان شکست خوردند، در 9 دی 88 این موضوع بار دیگر تاکید شد.

وی اظهار داشت: دشمن در سال 88 همه توان خود و نیروهایش و آقازاده‌هایی را که با او در ارتباط بودند را به میدان آورد باز نیز در 9 دی شکست خوردند و این پیروزی برای ملت مهم‌تر از پیروزی در جنگ بود.

نقدی با بیان اینکه طبق مستندات هواپیمایی و پلیس گذرنامه برخی از آقازاده‌ها در ماه‌های قبل از فتنه سفرهای هفته‌ای به کشورهای اروپایی داشته‌اند، اضافه کرد: راهی که ملت در 9 دی برای حفظ آرمان‌ها انتخاب کرد بی‌سابقه و راهی درست بود و می‌توان گفت این یک معجزه است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رهبری با تمام اقتدارش می‌توانست دستور قلع و قمع خائنان را در سال 88 بدهد٬ گفت: معاندان با صهیونیست‌ها٬ آل‌سعود و سران بحرین نشستند و طراحی کردند و باید گفت که اینها بدتر از کودتاچیان نوژه بودند.

نقدی اضافه کرد: ادعای خط امامی داشتند اما از طرفی با آل‌سعود که امام در مورد آنها بیانات صریحی دارد می‌نشستند٬ در راهپیمایی روز قدس آب می‌خوردند و به عاشورا توهین می‌کردند٬ اما حکمت٬ صبر و درایت ولایت و حتی دلسوزی رهبری برای به راه آمدن فتنه‌گران سبب شد کشور از این فتنه گذر کند.
وی ادامه داد: مردم درست زمانی که متوجه شدند بحث و بهانه آنها انتخابات و سایر مسائلی که مطرح می‌کردند نبود٬ به طور خودجوش در نهم دی‌ماه زمانی که متوجه شدند بحث و موضوع فتنه‌گران اساس نظام و اعتقادات آنهاست به خیابان‌ها آمدند و باید این درایت و بصیرت را مدیون روشنگری‌های ولی فقیه و درایت وی بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نظام اسلامی ایران نظام رأفت و مهربانی است، اضافه کرد: راه توبه همواره برای فتنه‌گران باز است.
وی ادامه داد: این بیان آقاست که می‌فرمایند هدف اصلی اغتشاشات ایجاد شکاف در بین ملت بود.
نقدی گفت: امروز نیز آنها به دنبال فرصت برای زنده‌سازی فتنه و رسوخ با جنگ فرهنگی و گرفتن ایمان از مردم هستند.
وی در ادامه افزود: آنها یقین دارند که جنس ملت ایران جنسی نیست که بتوان آنها را با جنگ نظامی شکست داد پس با رسانه‌های گروهی و جنگ فرهنگی می‌خواهند ایمان را از مردم بگیرند اگر هوشیار نباشیم ممکن است اتفاقات بدی بیفتد که همین افزایش آمار طلاق از موارد آن است.
نقدی پیرامون شبکه‌های ماهواره‌ای اضافه کرد: امروز خطر این شبکه‌ها بیش از هر زمانی محسوس است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنها طرح‌هایی دارند برای بلوغ زودرس کودکان و اگر خانواده‌ها حساسیت لازم را بر روی کنترل ماهواره نداشته باشند ممکن است آنها در طرح‌های خود موفق باشند.

وی گفت: مردم در پی روشنگری‌های بسیج نزدیک به یک میلیون گیرنده ماهواره‌ای را تحویل داده‌اند و این نشان از اثرگذار بودن طرح‌های روشنگرایانه دارد.

نقدی ادامه داد: 26 شبکه ماهواره فارسی زبان تنها در امر تفرقه بین شیعه و سنی با هدف ایجاد تفرقه با تکیه بر توهین به مقدسات فعال هستند.

نقدی اضافه کرد: این درحالی است که گفته شده ‌93 شبکه در مجموع به زبان‌های مختلف برای تفرقه شیعه و سنی که معمولا مرکز آنها انگلیس است فعالیت می‌کنند‌.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌ها و کارگروه‌های مجمع بسیج هرمزگان گفت: باید توجه داشته باشیم که طرح‌ها‌ و برنامه‌ها بسیجی‌وار و جهادوار طراحی شوند و مردم در اجرای آنها همانند مراسم عاشورا و محرم خودجوش مشارکت داشته باشند.
نقدی با بیان اینکه کارگروه‌های این مجمع باید به طور کارشناسی تحقیق و بررسی داشته باشد، اضافه کرد: باید بر روی فرهنگ تعالی گردشگری در استان هرمزگان کار کرد و در تابلوهای راهنما و کروکی‌های شهری طوری طراحی داشت که مردم با دیدن اسامی حرم مطهر امامزاده‌ها حس کنند که وارد یک شهر معنوی می‌شود.
منبع: فارس