۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

توصیه گودرزی به روسای فدراسیون‌ها

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این نکته که روسای فدراسیون های ورزشی باید به عنوان عصاره مدیریت ورزش کشور برای مبارزه با بی اخلاقی ها آستین بالا بزنند، گفت: اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش نخواهد شد.
کد خبر : ۲۱۸۸۴۰
صراط: محمود گودرزی عصر دوشنبه در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با بیان این که فدراسیون ها تنها متولی مسائل تکنیکی نیستند، خاطرنشان کرد: باید در کنار فعالیت‌های فنی به حوزه اخلاق توجه جدی شود.
 
وی با اشاره به این نکته که روسای فدراسیون های ورزشی باید به عنوان عصاره مدیریت ورزش کشور برای مبارزه با بی اخلاقی ها آستین بالا بزنند، گفت: اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش کشور نخواهد شد.
 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه به روسای فدراسیون ها گفت: جمع حاضر افراد امین و منتخب مجامع خود هستند نباید اجازه دهند برخی بی اخلاقی ها و روابط ناسالم سازمان ورزش را ضعیف کند.
 
گودرزی با تاکید به این نکته که تلاش ما این است که در یک فرایند منطقی و صحیح روسای فدراسیون ها انتخاب شوند، بیان کرد: امیدوارم روند سالم انتخابات به نحوی پیش برود که این سنت حسنه در ورزش به یادگار بماند.
 
گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: از کمبودهای مادی موجود آگاهم اما بضاعت ما و کشور همین است؛ ممکن است شرایط از این نیز سخت تر شود اما همه این ها به ظرفیت ما و شما بستگی دارد که بتوانیم از منابع در دسترس به درستی استفاده کنیم.

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان