۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

جزییات دیدار گودرزی با وزیر ورزش قطر

وزیر ورزش و جوانان ایران با وزیر ورزش قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۲۲۱۲۴۳
صراط: محمود گودرزی که به عنوان فرستاده وی‍ژه دولت راهی مسابقات جام جهانی هندبال در قطر شده است در دیدار با «صالح الغانم بن علی»  وزیر ورزش و جوانان قطر در دوحه  با تاکید بر گسترش همکاری‌های ورزشی و فنی دو جانبه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تخصصی و فنی آمادگی همکاری‌های ورزشی مطلوب و گسترده با کشور دوست و برادر قطر دارد.
 
وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به سابقه دیدارهای ورزشی 2 کشور و حضور ورزشکاران و مربیان ایران در لیگ‌های ورزشی قطر اضافه کرد: ورزش ایران توانایی خوبی در زمینه‌های علمی و فنی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و حضور ده‌ها چهره جهانی و المپیکی ورزشی از ایران و اخیراً کسب مقام پنجمی بازی‌های آسیایی در کره جنوبی، چهارمی بازی‌های پاراآسیایی و بازی‌های ساحلی تایلند، بخشی از توانمندی ورزش جمهوری اسلامی ایران است .
 
گودرزی گفت: برای ما گسترش ارتباطات فرهنگی و ورزشی در 2 حوزه جوانان و ورزش با قطر فرصت است و امیدوارم بتوانیم سطح همکاری‌ها را بالاتر ببریم.
 
وزیر ورزش با اشاره به موقعیت کم نظیر 4 فصل ایران و برخورداری از اقلیم مختلف و آب و هوای متنوع خاطرنشان کرد: برای میزبانی از اردوهای تدارکاتی تیم‌های ورزشی کشورهای همسایه به ویژه قطر، آمادگی داریم و امیدوارم بسط مناسبات فرهنگی و ورزشی موجب اتحاد و همراهی بیشتر با کشورهای دوست و مسلمان منطقه شود.
 
سفیر ایران در قطر در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به دوحه، گودرزی را همراهی کرد. قرار است امروز هم گودرزی با مقامات ورزشی قطر دیدار کند. وزیر ورزش بعد از تماشای بازی تیم‌های هندبال ایران و مقدونیه امشب به تهران باز می‌گردد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: وزیر دیدار ورزش قطر