۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

شبیخون پلیس به اوباش شمشیرزن مشهد

سرکرده شرارت و نزاع‌های خیابانی و پنج همدست شمشیرزن او در مشهد دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۸۹۱۵
صراط: سرکرده شرارت و نزاع‌های خیابانی و پنج همدست شمشیرزن او در مشهد دستگیر شدند.

دقایق ابتدایی یکشنبه گذشته بود که رهگذران در خیابان اروند شهرک شهید رجایی مشهد با چند اوباش مخوف روبه‌رو شدند. این مردان شمشیرزن به سمت خودروهای سواری حمله ورشده و شیشه‌های 14 خودرو را شکستند.

شاهدان عینی این ماجرا با ترس و وحشت موضوع را به پلیس 110 اعلام و تقاضای کمک کردند.

فرمانده پلیس خراسان رضـوی در این باره به شوک گفت: با توجه به اهمیت موضوع و موجی از احساس ناامنی که در منطقه به وجود آمده بود فرمانده پلیس مشهد و رئیس کلانتری 27 مشهد مأموریت یافتند به طور مستقیم هدایت این عملیات حساس را برای برخورد قاطعانه در نظم و امنیت عمومی برعهده گیرند.

سرتیپ «بهمن امیری مقدم» افزود:‌ مأموران پلیس با حضور در محل یکی از اراذل و اوباش که جوانی 21 ساله است را تعقیب و او را در میدان بار رضوی دستگیر کردند.

وی افزود: اراذل و اوباش بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشتند که مأموران پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، سردسته این شرارت‌های خیابانی که جوانی معروف به شاه غلام است را پس از شلیک تیرهوایی به ضرب گلوله مجروح کردند.

در این لحظه یکی دیگر از عوامل اصلی این شرارت‌های خیابانی که جوانی 21 ساله است نیز به ضرب گلوله پلیس زمینگیر شد. دو اوباش خطرناک دیگر که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافتند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: یکی دیگر از عاملان این بی‌نظمی و شرارت خیابانی تحت تعقیب قرار گرفتند و سه تن از آنان در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. در بازرسی ابتدایی از مخفیگاه این اراذل و اوباش دو شمشیر کشف شده و تحقیقات از متهمان با انجام تست الکل تا اعلام نظر پزشکی قانونی ادامه دارد.
منبع: ایران
برچسب ها: شرور پلیس مشهد