۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

پلیس شرور فراری را زمینگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه مازندران، از شناسایی و دستگیری متهم به شرارت و درگیری که تحت تعقیب مراجع قضایی نیز بوده، خبر داد.
کد خبر : ۲۲۷۷۰۱
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه مازندران، از شناسایی و دستگیری متهم به شرارت و درگیری که تحت تعقیب مراجع قضایی نیز بوده، خبر داد.

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه مازندران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره شرارت و درگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی فردی شرور به نام "هادی – ع" معروف به "هادی شاپور"، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد از افراد سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضایی است که به علت اعمال مجرمانه به تبعید محکوم شد.
 
سرهنگ رضوانی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضایی ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل پلیس امنیت عمومی و یگان امداد در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.