۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

پیشنهاد ایتالیایی به والیبالیست ایرانی

تیم والیبال ایتالیایی پروجا به فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال پیکان پیشنهاد همکاری داده است.
کد خبر : ۲۱۸۹۶۴
صراط: در طول هفته های اخیر این دومین بمب خبری بود که در والیبال سرو صدای زیادی را به راه انداخت و باعث شد تا به نوعی بدن مدیرعاملان باشگاهها بلرزد. در ارومیه که سعید معروف توانست از این ماجرا به اهداف ملی و شخصی خود دست پیدا کند و حال باید دید که در مورد قائمی وضعیت به چه گونه ختم می شود.
 
این موضوع بهانه ای بود تا به سراغ این بازیکن جوان و گنبدی کشور برویم تا در خصوص پیوستنش به این تیم ایتالیایی به جواب قطعی برسیم و درب را به روی ورودد هر گونه شایعه ببندیم.
 
فرهاد قائمی اظهارداشت: برای پیوستن به پروجا از طریق مدیر برنامه هایم برایشان شرط گذاشته ام! آن ها اگر من را می خواهند باید تا پایان فصل جاری صبر کنند.
 
وی افزود: من در حال حاضر در خدمت باشگاه پیکان و این تیم هستم نمی توانم با تیم دیگری قرارداد ببندم به مسئولان پروجا گفته ام که باید لیگ ایران تمام شود و تنها در مرحله نهایی مسابقات لیگ سری A1 می توانم برای آن ها بازی کنم. در این زمان که مصادف می شود با اواخر اسفند ماه به عنوان بازیکن آزاد هستم و میتوانم در زمان استراحتم در ایتالیا بازی کنم.
 
وی یادآور شد: طرفین ایتالیایی هنوز جواب قطعی در مورد شرطم نداده اند برایم هم زیاد اهمیتی ندارد چون من به باشگاه پیکان تعلق خاطر دارم و حتی اگر پیش از عقد قراردادم هم پیشنهاد همکاری می دادند من از میان این 2 گزینه پیکان را انتخاب می کردم چون امکانات و نوع نگاه مسئولان این باشگاه بسیار حرفه ای و در سطح جهان است.
 
قائمی در خصوص رقم قراردادش گفت: چون هنوز با پروجا در مورد شرایط اولیه به توافق نرسیده ام صحبتی در مورد مرحله بعد که بحث رقم قرارداد بود نکرده ام. الآن اولویت تعهدم پیکان است و بس باید این پرونده را تمام کنم بعد به سراغ باشگاههای دیگر بروم.