۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

توطئه دختر برای پسرخاله اش

دختر خاله شیاد وقتی دید پسر خاله‌اش به خواستگاری او آمده است، نقشه زورگیری و اخاذی از وی را طراحی کرد.
کد خبر : ۲۱۹۲۳۴
صراط: دختر خاله شیاد وقتی دید پسر خاله‌اش به خواستگاری او آمده است، نقشه زورگیری و اخاذی از وی را طراحی کرد.

چند روز پیش پسر جوانی به نام رامین به کلانتری 112 ابوسعید مراجعه کرد و به مأموران تجسس گفت: 5 دی‌ماه بود که گوشی دختر خاله‌ام را که بتازگی به خواستگاری او رفته بودم، گرفتم تا برای تعمیر به مغازه خدمات گوشی‌های همراه ببرم. 

وی ادامه داد: پس از تعمیر گوشی هنگام برگشتن به سمت خانه خاله‌ام 2 جوان موتورسوار مرا با تهدید چاقو متوقف کرده و با کتک‌کاری گوشی دختر خاله‌ام را گرفته و متواری شدند. 

پسر جوان گفت: من که بسیار از این موضوع ناراحت شده بودم به در خانه خاله‌ام رفتم و حادثه را برای آنان توضیح دادم که دختر خاله‌ام با داد و فریاد مرا بی‌عرضه و بی‌مسئولیت خواند و با گریه گفت که عکس‌های خصوصی‌اش در گوشی همراهش بوده است. وی افزود: من که بسیار پشیمان بودم از خانه خاله‌ام بیرون آمدم و در خیابان‌های اطراف شروع به پرسه زدن کردم و ناگهان تلفن همراهم زنگ خورد، شماره دختر خاله‌ام بود، دزدان در تماس تلفنی گفتند که اگر می‌خواهم تلفن همراه را بازگردانند، باید مقداری پول با خود به خیابان فرهنگ ببرم. 

پسر جوان بیان داشت: من سریع پول را تهیه کرده و به راه افتادم ولی پس از ملاقات با دو پسر زورگیر، آنان باز مرا کتک زدند و با سرقت همه دار و ندارم از محل گریختند.

این پسر جوان افزود: من که پیش از رفتن به دخترخاله‌ام گفته بودم، قرار است تلفن همراهش را برایش بیاورم، دوباره با این حادثه خجالت می‌کشیدم که در چشمانش نگاه کنم به خاطر همین در اطراف خانه‌شان در حال قدم زدن بودم که ناگهان دیدم دو جوان زورگیر مقابل خانه خاله‌ام توقف کردند. 

وی گفت: دقت که کردم فهمیدم دو جوان زورگیر با دختر خاله‌ کنار خانه‌شان در حال حرف زدن هستند و پس از چند دقیقه محل را ترک کردند.

با ادعاهای پسر جوان، مأموران پلیس دختر خاله شیاد را دستگیر کردند و تحت بازجویی قرار دادند که وی گفت: با طراحی نقشه زورگیری و اجیر کردن دو جوان قصد داشتم پسر خاله‌ام را در برابر خانواده‌ام بی‌مسئولیت جلوه دهم تا دیگر اصراری بر ازدواج ما نداشته باشند. سرهنگ «کیومرث حسنوند» رئیس کلانتری 112 ابوسعید گفت: با اعترافات دختر شیاد، مأموران موفق شدند دو پسر اجیر شده را نیز شناسایی و همان روز دستگیر کنند.

منبع: ایران