۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

واکنش جالب رحمتی به مربی روی سکو!

رحمتی و قلعه نویی همدیگر را در کیش دیدند اما خودشان را به ندیدن زدند.
کد خبر : ۲۱۹۲۴۹
صراط: تیم‌های زیادی در کیش هستند و تمرینات تاکتیکی خود را در زمین ورزشگاه المپیک کیش برگزار می‌کنند چون زمین مناسب دیگری در جزیره وجود ندارد. مسئولان ورزشگاه برای زمین، زمان‌بندی درست کرده‌اند تا میزبان خوبی برای استقلال، پیکان، پدیده، استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و... باشند که در تعطیلات لیگ در کیش اردو زده‌اند.
 
ديروز زمين از ساعت 16 الي 18 در اختيار باشگاه پيكان بود و از ساعت 18 تا 20 براي بازي استقلال و پديده درنظر گرفته شده بود. پيكاني‌ها در زمين مشغول تمرين بودند كه استقلالي‌ها از ساعت 17:30 وارد ورزشگاه شدند تا قبل از شروع بازي، بدن‌هاي خود را گرم كنند. آبي‌پوشان پشت دروازه مشغول گرم كردن شدند و سرمربي اين تيم روي سكوها نشست.
 
برخي از همراهان تيم و اعضاي تداركات با دروازه‌بان پيكان يعني سيدمهدي رحمتي سلام و عليك كردند ولي بازيكنان طوري مشغول گرم كردن شدند تا با سنگربان مغضوب! روبه‌رو و مجبور به سلام و عليك نشوند. در همين گير و دار و سكوت داخل ورزشگاه يكي به رحمتي گفت سرمربي سابقت روي سكوها نشسته و اين دروازه‌بان هم گفت‌ نشسته كه نشسته! چه‌كار كنم؟ بگويم ايستاده مرا تماشا كند؟ صداي بلند و لحن بيان رحمتي را مي‌توان ناراحت‌كننده دانست اما او حنيف عمران‌زاده را نيز بي‌نصيب نگذاشت و بدون اينكه اسمي از مدافع استقلال بياورد، گفت فلاني كه با من ادعاي رفاقت و برادري دارد و مدام با من در تماس است را ببينيد كه جرأت سلام كردن هم ندارد. آدم 100 كيلو باشد ولي بترسد به رفيقش سلام كند، نوبر است! اما حنيف هم دقايقي بعد مشغول شوخي با جي لويد ساموئل شد و با ديدن عصبانيت رفيقش! سمت او نرفت. دقايقي به ساعت 18 مانده بود كه اعضاي پيكان يكي پس از ديگري به سمت خروجي ورزشگاه رفتند تا سوار اتوبوس شوند اما در اين لحظات سرمربي استقلال نه روي سكوها بود،‌ نه كنار زمين و گويا در رختكن تيمش حضور داشت در حالي كه تمام اعضاي تيم استقلال كنار زمين حضور داشتند.
 
رحمتي هنگام خروج در حالي كه خبرنگار و عكاسي هم نزديكش بود، به سياوش اكبرپور گفت ديدي بهت گفتم جايي كه آدم‌هايش دورش نباشند، مي‌ترسد از 20 متري بقيه رد شود. اينكه منظور كاپيتان استقلال پيكان چه بود را خودش بايد بگويد. جالب است بدانيد رحمتي با خنده به خبرنگاران گفت: هر چيزي را ننويسيد. اين روزها مد شده پول خرج كنند وكيل بگيرند و از بقيه شكايت كنند. پيغام هم مي‌فرستند كه فلان آدم بانفوذ رفيقم است و مي‌گويم حالت را بگيرد.
 
خودشان را به نديدن زدند

سرمربي و رحمتي همديگر را ديدند اما سلام نكردند

سرمربي استقلال و مهدي رحمتي سرانجام در كيش با هم رودررو شدند اما خودشان را به نديدن زدند. اين دو نفر ساعت 17:50 ديروز در راهرو منتهي به رختكن‌هاي ورزشگاه المپيك كيش همديگر را ديدند و فاصله‌شان با يكديگر 2 متر هم نبود اما ترجيح دادند سر خودشان را به سمت ديگري برگردانده و طوري وانمود كنند كه انگار نه انگار همديگر را ديده‌اند! رابطه سرمربي استقلال و رحمتي اين روزها بسيار سرد است.