۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

واکنش افشارزاده به شعار علیه رحمتی

دیروز چند نفر از بازیکنان خوب استقلال در پیکان بازی می‌کردند و حاضر نیستم حتی یک هوادار استقلال به بازیکن مقابل توهین کند. زمین و ورزشگاه یک مکان مقدس است و یک مسجد تربیتی است. اهانت در هر شرایطی در این مکتب مقدس توهین به شخصیت افراد است و همانطور که بارها تاکید کردم این حرکات را نمی‌پسندم.
کد خبر : ۲۲۵۸۷۹
صراط: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:رحمتی بازیکن بزرگ تیم استقلال بوده و من هرگز نمی‌خواهم مشکلات گذشته را نبش قبر کنم اما شعارهای هواداران علیه او را نمی‌پسندم.
 
بهرام افشار‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پیروزی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که بازیکنانم با انگیزه کار کردند آنها نشان دادند که اردوی کیش خیلی مفید و مثمر ثمر بود. تمام بازیکنان استقلال که در زمین حضور پیدا می‌کنند با انگیزه نشان می‌دهند.
 
وی افزود: مسابقات قابل پیش‌بینی نیست اما بازیکنان ما نشان دادند که نسبت به حریف‌شان برتری دارند و از آنها تشکر می‌کنم که تا دقایق پایانی تلاش خود را انجام دادند که به برتری برسند.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید یا خیر گفت: قول که باید به آنها بدهیم که قطعا این کار را انجام خواهیم داد. ما در حال بررسی هزینه‌هایمان هستیم و در اولین فرصت که مسائل مالی را حل کنیم حتما به بازیکنان پاداش خواهیم داد.
 
وی ضمن تشکر از بازیکنان تیم استقلال ادامه داد: من از بازیکنان و حتی کارمندان باشگاه ممنون هستم و مطمئن باشید در اولین فرصت زحمات آنها را جبران خواهم کرد. من تاریخ دقیقی اعلام نمی‌کنم که بدقول نشوم اما از خجالت بازیکنان در می‌آیم.
 
افشار‌زاده در خصوص جلسه‌ای که با امیر‌رضا خادم برگزار کردند و آیا در این جلسه در خصوص مشکلات مالی باشگاه با خادم بحث شد یا خیر گفت: یک سری مسائل بین ما و اسپانسر وجود داشت که در حال حل شدن است. آقای خادم در حال پیگیری امور هستند ولی مسئله به آن شکل نیست که ایشان ورود کنند اما باید از وزیر ورزش تشکر کنم که همکاری لازم را با باشگاه استقلال انجام داد. امیدوارم در کاری که قبول کرده‌ام و حتی در این راه روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ام بتوانم با موفقیت انجام دهم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شعارهای تعدادی از تماشاگران علیه مهدی رحمتی گفت: من به هیچ عنوان موافق چنین مسائلی نیستم و این حرکت را نمی‌پسندم. رحمتی بازیکن بزرگ تیم استقلال بوده و من هرگز نمی‌خواهم مشکلات گذشته را نبش قبر کنم. دیروز چند نفر از بازیکنان خوب استقلال در پیکان بازی می‌کردند و حاضر نیستم حتی یک هوادار استقلال به بازیکن مقابل توهین کند. زمین و ورزشگاه یک مکان مقدس است و یک مسجد تربیتی است. اهانت در هر شرایطی در این مکتب مقدس توهین به شخصیت افراد است و همانطور که بارها تاکید کردم این حرکات را نمی‌پسندم.
 
افشار‌زاده با اشاره به طلب سید‌مهدی رحمتی از باشگاه استقلال گفت: نه تنها او بلکه تمامی افرادی که از ما طلب دارند مورد احترام هستند و ما در حال فراهم کردن فضایی هستیم که بتوانیم مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

 
وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خریداری دارد که بخواهد به بحث خرید این باشگاه ورود کند گفت: مسئولیت خرید و فروش باشگاه برعهده ما نیست و این مسئله برعهده آقای پور‌حسینی و وزارت اقتصاد و دارایی است. ما دخل و تصرفی در خرید و فروش نداریم و ما مسئولیت‌مان این است که شرایط را در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دهیم که آنها همه چیز را حل و فصل کنند.
 
افشار‌زاده در خصوص اینکه آیا صورت‌های مالی استقلال آماده ارائه به سازمان خصوصی‌سازی است یا خیر گفت: البته این کار سختی است ولی ما در حال آماده سازی شرایط هستیم و ان‌شاءالله در اسرع وقت این کار را انجام می‌دهیم. هنوز مراحل آماده‌سازی صورت‌های حسابرسی به صورت کامل قطعی نشده اما به زودی این کار انجام خواهد شد.

منبع: فارس