۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

تذکرات نمایندگان به مسئولان کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز خود تذکراتی به مسئولین اجرایی کشور دادند.
کد خبر : ۲۲۰۱۳۸
صراط: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز خود تذکراتی به مسئولین اجرایی کشور دادند. متن کامل این تذکرات که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد به شرح زیر است:
 
قربانی نماینده آستانه، فیاضی نماینده نور به وزیر جهاد کشاورزی: مافیای واردات برنج امروز درصددند تعرفه واردات برنج را کاهش دهند.
 
علی پور نماینده قائم شهر به وزیر راه: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان جاده اصلی سواد کوه به قائم شهر، به وزیر صنعت: توضیح علت نابسامانی وضعیت شهرک های صنعتی مازندران.
 
احمدی نماینده دهلران به وزیر صنعت: توضیح علت ناتوانی و تعلل در تعیین تکلیف واحدهای صنعتی در حال بهره برداری خصوصا سیمان دهلران.
 
کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر اقتصاد: برنامه‌ریزی لازم جهت کاهش هزینه سرسام‌آور تولید پول در بانک‌ها که نظام اقتصادی کشور را با مشکل مواجه می‌کند، به رئیس جمهور: برنامه‌ریزی لازم جهت صرفه‌جویی و حذف بودجه‌های غیرضروری و ارتقای بهره‌وری.
 
پشنگ نماینده خاش به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت جذب غیرقانونی نیروهای لازم و عدم رعایت عدالت و ایجاد نارضایتی در مردم.
 
قادری نماینده شیراز به وزیر راه و فرهنگ: لزوم افزایش تعداد پروازهای شیراز به عراق با توجه به وجود تقاضا برای سفرهای متقابل، به وزیر نیرو: قطع انشعاب و برق به دلیل پرداخت به موقع به ویژه برای مبالغ پایین واستفاده از مکانیزم جریمه.
 
سالک نماینده اصفهان به وزیر بهداشت: دستور سریع برای بررسی وضعیت بهداشتی درمانی و جلوگیری از شیوع بیماری سرطان در شرق اصفهان.
 
طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر کشور: ادامه روند ناامنی در استان سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن هم وطنان و عدم اقدام مسئولین برای دستگیری عوامل آن.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نماینده مجلس