۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

اعزام مأموران موساد به فرانسه

یک روزنامه چاپ اراضی اشغالی خبر داد که در راستای ناامنی در فرانسه، صهیونیست‌ها قصد دارند شماری از عناصر نهادهای امنیتی خود را به پاریس اعزام کنند تا از نهادهای این رژیم حمایت کنند.
کد خبر : ۲۲۰۱۸۲
صراط: روز چهارشنبه هفته گذشته گروهی از افراد مسلح در حمله به دفتر نشریه «شارلی ابدو»، 12 تن را کشتند. دو روز بعد، دو گروگانگیری همزمان توسط عوامل همان شبکه در دو پاریس رخ داد.
 
 در همین راستا، برخی از محافل امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) تصمیم گرفتند برای پشتیبانی از نهادهایی یهودی و اسرائیلی موجود در فرانسه، برخی از عناصر «موساد» و «شاباک» را به پاریس اعزام کنند.
 
روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی، با انتشار این خبر مدعی شد هماهنگی میان برخی از کشورها با اسرائیل در مبارزه با تروریسم، برخاسته از رخدادهای اخیری نیست که فرانسه شاهد آن بود.
 
به گزارش این روزنامه، همکاری میان رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای غربی، پیش از رخدادهای فرانسه وجود داشته  و با حوادث اخیر، محافل امنیتی اسرائیل تصمیم گرفتند پشتیبانی بیشتری از این نهادها داشته باشند.
 
بنا بر این گزارش، سال‌هاست که هماهنگی امنیتی میان فرانسه و اسرائیل عمیق است و با این وجود، اسرائیل در تلاش است این همکاری را افزایش دهد.
منبع: فارس
برچسب ها: فرانسه موساد