۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

قیمت آپارتمان‌های زیر 60 متر در تهران

براساس گزارش میدانی، واحدی ۶۵ متری، دوخوابه با عمر ۶ ساله در اشرفی اصفهانی پشت تیراژه ۲۳۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در پونک - کمالی آپارتمانی ۶۴ متری و دوخوابه طبقه اول با عمر ۱۲ ساله ۲۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.
کد خبر : ۲۲۰۳۱۸
صراط:  براساس گزارش میدانی، واحدی ۶۵ متری، دوخوابه با عمر ۶ ساله در اشرفی اصفهانی پشت تیراژه ۲۳۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در پونک - کمالی آپارتمانی ۶۴ متری و دوخوابه طبقه اول با عمر ۱۲ ساله ۲۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.
 
همچنین در جنت آباد واحدی ۶۲ متری و دوخوابه با پارکینگ و انباری، ۲۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در کاشانی - شاهین واحدی  ۶۵ متری با تمامی امکانات ۳۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
در سردار جنگل واحدی ۶۱ متری و دوخواب با انباری و پارکینگ، فول امکانات ۳۰۰میلیون تومان فروخته می شود و در تهرانپارس جشنواره درختی آپارتمانی ۶۱ متری و یکخوابه، طبقه ۴ با پارکینگ انباری ۱۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
 
آپارتمانی ۶۵ متری و یک خوابه با عمر ۳ ساله در شریعتی چهارراه قصر ۲۵۰ میلیون تومان فروخته می شود و در خیابان دبستان ۶۲ متری و دوخوابه با عمر ۱۰ ساله ۲۴۳ میلیون تومان و واحدی ۷۰ متری و دوخوابه با انباری ۲۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
همچنین در زعفرانیه واحدی ۶۴ متری و یکخوابه با امکانات، متری ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و در باغ فیض واحدی با همین متراژ نوساز با تمامی امکانات ۲۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
منبع: مهر
برچسب ها: قیمت آپارتمان