۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

چاقوکشی راننده مست برای پلیس

سرکلانتر هشتم پلیس تهران بزرگ از دستگیری راننده‌ای خبر داد که در حالت مستی و پس از توقف اتومبیلش توسط پلیس، با اسلحه سرد به مأموران حمله ور شده بود.
کد خبر : ۲۲۰۶۳۷
صراط: سرکلانتر هشتم پلیس تهران بزرگ از دستگیری راننده‌ای خبر داد که در حالت مستی و پس از توقف اتومبیلش توسط پلیس، با اسلحه سرد به مأموران حمله ور شده بود.

سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا سرکلانتر هشتم پلیس تهران بزرگ، با اشاره به متوقف کردن یک خودروی سواری به دنبال حرکات خارج از عرف و مخاطره‌آمیز و درگیری راننده این خودرو که در حالت مستی با مأموران درگیر شده بود، اظهار داشت: ساعت 10 صبح دوشنبه درگیری یک راننده پراید با مأموران پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده خیابان آزادی، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به مأموران کلانتری 108 نواب اطلاع داده شد.
 
سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت افزود: پس از اطلاع این موضوع به کلانتری 108 نواب، مأموران این کلانتری برای بررسی این رخ داد، به نشانی مذکور اعزام شده و در بررسی موضوع اطلاع یافتند که عوامل پلیس راهور اقدام به متوقف کردن یک پراید سفید رنگ به دنبال حرکت غیرعادی این خودرو در پی استفاده راننده آن از مشروبات الکلی، کرده‌اند؛ این در حالی است که پس از توقف این خودرو، راننده پراید با عوامل پلیس راهور درگیر شده بود.
 
وی گفت: مأموران پس از تهیه گزارش‌های اولیه، اقدام به انتقال متهم به وسیله خودروی توقیفی وی کرده و راننده پراید و دخترش را که در خودروی متهم حضور داشت به کلانتری 108 نواب منتقل کردند.
 
بیژن‌نیا ادامه داد: پس از انتقال متهم و دخترش به کلانتری، در حالی که مأموران قصد داشتند وی را به داخل ساختمان کلانتری انتقال دهند، متهم به بهانه برداشتن کیف دستی‌اش، چاقویی را از داخل کیف دستی خود خارج کرد و به سمت مأموران این کلانتری حمله‌ور شد.
 
سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت افزود: پس از این اقدام متهم و با توجه به وضعیت نامتعادل وی به دنبال مصرف مشروبات الکلی، مأموران سعی کردند تا با اقدامات مشاوره‌ای، وی را به دور از هرگونه احتمال خطرآفرینی برای دیگران، خلع سلاح کنند که خوشبختانه موفق شدند تا این فرد مست را مهار کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از خلع سلاح متهم و انتقال وی به داخل ساختمان کلانتری، مأموران اقدام به اخذ تست الکل از این متهم کردند و با توجه به مثبت بودن نتیجه تست‌های اخذ شده از وی، متهم را به اتهام رانندگی در حالت مستی، درگیری با مأموران و اخلال در نظم عمومی بازداشت کرده و پس از اعمال قانون، وی را به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار دادند.
منبع: مشرق
برچسب ها: چاقوکشی مست پلیس