۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

سرقت خودرو اهالی محل با شاه کلید

سارق حرفه ای در هنگام سرقت خودرو با شاه کلیدش توسط ماموران انتظامی رشت استان گیلان دستگیر شد.
کد خبر : ۲۲۰۶۴۲
صراط: سارق حرفه ای در هنگام سرقت خودرو با شاه کلیدش توسط ماموران انتظامی رشت استان گیلان دستگیر شد.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی گزارش مردمی از بخش خمام این شهرستان مبنی بر اینکه شخصی در کنار خودروهای پارک شده در حال پرسه زنی بوده و رفتارش مشکوک می‌باشد، بلافاصله ماموران مبارزه با سرقت بخش انتظامی خمام جهت پیگیری گزارش مردمی خود را به محل مورد نظر رسانده و از راه دور اعمال این فرد را زیر نظر قرار دادند.
 
سرهنگ شعبانی با اعلام اینکه ماموران پس از دقایقی متوجه دستکاری کردن این شخص برروی درب یکی از خودرو‌ها شدند، افزود: اقدام سریع ماموران مانع از تحرک و فرار این فرد ۴۹ ساله در حالی که یک عدد شاه کلید دردستش بود،شد.
 
سرهنگ شعبانی در ادامه بیان داشت: با انتقال این متهم به بخش انتظامی، از وی تحقیقات مقدماتی به عمل آمده و نامبرده در این تحقیقات به ۳ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف نمود.
 
رییس پلیس شهرستان رشت تصریح نمود: ماموران انتظامی بخش خمام در ادامه تحقیقات پلیسی خود موفق شدند همدست وی را نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این شخص را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
سرهنگ شعبانی ادامه داد: با دستگیری سارق دوم، عرصه برای دو متهم تنگ شده و در نتیجه متهمان در تحقیقات پلیسی به چهار فقره سرقت دیگر داخل خودرو اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطر نشان کرد:ماموران انتظامی مبارزه با سرقت این فرماندهی در صدد شناسایی مالباختگان می‌باشند.