۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

لواشک فروش سارق تلفن همراه بود

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به دستگیری فردی شدند که درپوشش لواشک فروشی درپشت چراغ قرمز‌ها اقدام به سرقت می‌کرد.
کد خبر : ۲۲۷۲۱۳
صراط: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به دستگیری فردی شدند که درپوشش لواشک فروشی درپشت چراغ قرمز‌ها اقدام به سرقت می‌کرد.

سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی سرقنهای متعدد گوشی تلفن همراه در چهارراه‌های سطح شهر از سوی سارقان درپوشش لواشک فروشی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: با ارایه شکایتی به کلانتری ۲۳ تعاون مبنی بر اینکه در پشت چراغ قرمز توقف کرده است که فرد لواشک فروشی نزدیک خودروی وی شده و با ترفند فروختن لواشک در یک چشم بر هم زدن مقداری وجه نقد و تلفن همراهش را از داخل ماشین به سرقت برده و متواری شده است، تحقیقات آغاز شد.
 
وی ادامه داد: با تحقیقات و تلاش ماموران کلانتری یکی ازسارقان دستگیر شد و با اخذ نیابت قضایی همدست وی نیز به دام پلیس افتاد، که به ۱۵فقره سرقت باهمین شگرد اعتراف کردند.
 
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: بر اساسدستور بازپرس شعبه ۴ کرمانشاه چنانچه کسانی با این ترفند مورد سرقت قرارگرفته اند به کلانتری ۲۳ تعاون مراجعه و شکایت خود را جهت پیگیری قضایی تحویل دهند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند به منظور پیشگیری ازاین گونه سرقت‌ها، هنگام رانندگی کیف پول و وسایل خود را روی صندلی نگذارند تا موجبات طمع سارقان را فراهم نکند.