۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

شکستن یخ دریاچه و غرق شدن دو دختر دانشجو/ مسمومیت 19 نفر در عروسی/ جاسازی 91 کیلو تریاک بین خیارها

مهم ترین اخبار حوادث روز جمعه 26 دی 93
کد خبر : ۲۲۱۲۱۹
3 کشته در حادثه رانندگی
واحد مرکزی خبر: حادثه رانندگی در محور اصفهان- ورزنه 3 کشته برجا گذاشت. رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه سواری 405 با یک دستگاه تویوتا وانت رخ داد 2 سرنشین پژو و یک سرنشین تویوتا در دم جان باختند و یکی از سرنشینان پژو هم مجروح شد.
سرهنگ رضایی علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه خودرو پژو 405 اعلام کرد.

مرگ 2 جوان در شورابیل
کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از غرق شدن 2 دختر جوان دانشجو بر اثر شکستن یخ‌های سطح آب دریاچه «شورابیل» خبر داد.
سرهنگ سیدداوود موسوی در این باره گفت: این حادثه عصر روز چهارشنبه و در حالی روی داد که 10 نفر از دانشجویان غیر بومی اردبیل مشغول تفریح و عکس گرفتن از دریاچه یخ‌زده شورابیل بودند که یکباره یخ‌های سطح آب شکسته و هر 10 جوان به داخل آب فرو رفتند که با حضور به موقع و با تلاش نیروهای امدادی و غواصان 8 نفر از آنان به بیرون از آب کشیده شدند.
وی افزود: در ادامه نیروهای امدادی حداکثر توان خود را برای نجات 2 نفر دیگر آغاز کردند که پس از 4 ساعت تلاش و عملیات جست‌وجو جسد غرق شده دو دختر جوان که دانشجوی ادبیات دانشگاه «نمین» بودند؛ کشف و به بیرون از آب انتقال داده شد.

تلفات آتش‌سوزی در قهوه‌خانه
ایرنا: مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی یزد از کشته شدن 2 نفر در سانحه آتش‌سوزی پنجشنبه شب قهوه‌خانه‌ای در بلوار پروفسور حسابی یزد خبر داد.
حمیدرضا عسکری‌نیا گفت: در پی اطلاع از این حادثه ماموران آتش‌نشانی در محل حاضر شده و نسبت به خروج مصدومان و مهار آتش اقدام کردند.
وی افزود: در اثر این حادثه 2 تن کشته و 4 تن مصدوم شدند که وضعیت یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.
عسکری‌نیا ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

سرنشینان نیسان در آتش سوختند
فارس: به گزارش مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برخورد نیسان با گاردریل در محور زنجان- قزوین جان هر دو سرنشین این خودرو را گرفت.
بر اساس این گزارش، حادثه در زیرگذر کهناب رخ داد، و در اثر حادثه راننده و سرنشین خودرو در میان شعله‌های آتش جان باختند.

آسانسور 2 قربانی گرفت
کیهان: دو مرد 45 و 50 ساله در دو حادثه جداگانه در آسانسور، جان خود را از دست دادند.
در حادثه اول کارمند پست، در محل کار خود به دلیل شتاب در خروج از آسانسور پیش از رسیدن به در خروجی، از طبقه 4 سقوط و در دم جان باخت.
گفته شده در آسانسور نیمه باز بوده است.
اورژانس آذربایجان شرقی همچنین فوت یک تعمیرکار آیفون را در اثر گرفتار شدن در آسانسور و وارد آمدن فشار به وی، تایید کرده است.

مسمومیت 19 نفر در عروسی
فارس: مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: 19 نفر در مراسم عروسی در تبریز دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند.
حبیب حسینقلی‌زاده زمان و مکان حادثه را چهارشنبه شب و در خیابان طالقانی اعلام کرد و اظهار داشت: 12 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان ارتش و 7 نفر نیز به بیمارستان سینا منتقل شده‌اند.
وی از همکاری 4 دستگاه اکیپ اورژانس در این حادثه برای انتقال مصدومان خبر داد و اضافه کرد: حال عمومی افرادی که دچار مسمومیت شده‌اند خوب گزارش شده است.

کشف 347 کیلو مواد مخدر و پیش‌ساز هروئین
کیهان: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با همکاری پلیس شهرستان مهریز از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به سمت این استان باخبر شدند.
سرهنگ کاکاوند ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی و شناسایی خودرو سوداگران مرگ افزود: ماموران پلیس در یک عملیات هماهنگ، ضمن متوقف کردن 4 دستگاه خودرو قاچاقچیان، 300 کیلو تریاک و 47 کیلو حشیش را کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری 5 تن از سوداگران مرگ ادامه داد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه متهمان، ضمن دستگیری یکی دیگر از قاچاقچیان، 169 لیتر پیش‌ساز هروئین نیز کشف شد.

91 کیلو تریاک در محموله خیار
کیهان: فرمانده انتظامی رودان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باری حامل بار خیار سبز، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حاجی‌زاده افزود: مأموران با توجه به حالات روحی و روانی راننده و رفتارهای مشکوک وی، کامیون را برای بازرسی دقیق به داخل ایستگاه هدایت کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون 91 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در لابلای بار خیار سبز جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

دستگیری 7 سوداگر مرگ
کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس با دریافت اطلاعاتی پیرامون محل اختفای 7 تن از قاچاقچیان، پس از هماهنگی با مقامات قضایی، در یک عملیات منسجم 7 تن از آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ سپهوند افزود: در بازرسی از محل 2 کیلوگرم ماده مخدر نیز کشف و ضبط شد.

توقیف 65 هزار لیتر سوخت قاچاق
کیهان: رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه، 3 اکیپ از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این طرح را به مدت 48 ساعت به مرحله اجرا درآوردند.
سرهنگ کمانکش افزود: در جریان این طرح 65 هزار و 370 لیتر سوخت، 2 هزار و 630 نخ سیگار، 60 بسته تنباکو، 4 هزار و 500 قلم دارو کشف شد.وی توقیف 5 دستگاه خودرو را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان و اعلام کرد: در این ارتباط افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سارق حرفه‌ای «ای‌سی‌یو» به دام افتاد
کیهان: فرمانده انتظامی سمنان گفت: در پی سرقت تعدادی «ای‌سی‌یو» ECU کامپیوتر و قطعه هوشمند خودروهای پژو 206 در سطح این استان، پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارقان آغاز شد.
میرزایی به سوابق این گونه سرقت‌ها و بررسی‌های تخصصی پلیس از صحنه‌های سرقت اشاره کرد و افزود: فرضیه غیربومی بودن سارقان متصور بود و تحقیقات مأموران برای دستگیری آنان ادامه یافت.
وی ادامه داد: توانمندی‌های فنی و تخصصی پلیس به شناسایی مظنون اصلی این پرونده انجامید و با هماهنگی مرجع قضایی تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی دامغان برای دستگیری وی به تهران اعزام شد.
به گفته میرزایی متهم (ع-ن) 37 ساله در عملیات ضربتی و غافلگیرانه مأموران دستگیر و برای ادامه بررسی‌ها به دامغان منتقل شد.
وی ادامه داد: متهم به 90 فقره سرقت «ای‌سی‌یو» خودرو 206 از شهرستان‌های مختلف استان اعتراف کرد.
برچسب ها: صراط حوادث