۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

دستگیری مسافرکش تبهکار به جرم سرقت

مسافرکش تبهکار که از زنان تنها به سرقت طلا دست می‌زد و با قمه آنان را به وحشت می‌انداخت، دستگیر شد.
کد خبر : ۲۲۱۷۳۶
صراط: مسافرکش تبهکار که از زنان تنها به سرقت طلا دست می‌زد و با قمه آنان را به وحشت می‌انداخت، دستگیر شد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده پلیس کرج گفت: ساعت ۸ شب شنبه در پی مراجعه زنی مضطرب و پریشان به کلانتری و اعلام شکایت مبنی بر زورگیری توسط راننده مسافرکش،  پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: این زن ادعا کرد در پل فردیس برای مراجعه به خانه‌اش منتظر خودرو بوده که ناگهان یک پژو جلوی پایش توقف کرده که با توجه به تاریک بودن هوا سوار این خودرو شده است.

سرهنگ سیدحقیقی ادامه داد: این زن در ادامه بیان داشت که راننده پس از طی مسافتی از مسیر اصلی منحرف و با تهدید  قمه و چاقو از وی می‌خواهد تا پول و طلاهای خود را تحویل داده و خودرو را ترک کند. فرمانده پلیس کرج اظهار داشت: با توجه به ادعاهای مالباخته بلافاصله طرح مهار نقطه‌ای به اجرا درآمد که در پی آن خودرو با این مشخصات مشاهده و در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ادامه داد: راننده مسافرکش در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و در بررسی پرونده‌اش مشخص شد که  قبلاً به‌خاطر سرقت و اخاذی به زندان افتاده است که وی پذیرفت پس از آزادی از زندان در پوشش مسافرکش با سوار کردن زنان تنها و کشاندن آنها به مناطق خلوت با تهدید چاقو و قمه از آنها اخاذی می‌کرد.

منبع: ایران