۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

اظهارنظر ملی‌پوشان بعدازدیدار با کرواسی

ملی پوشان هندبال ایران می گویند، از همان ابتدا می دانستند رقابت سختی برابر کرواسی دارند بنابراین انرژی شان را برای دو دیدار بعدی گذاشته اند.
کد خبر : ۲۲۱۹۷۱
صراط: پس از باخت تیم هندبال ایران برابر تیم قدرتمند کرواسی در مسابقات جهانی 2015، ملی پوشان هندبال ایران بر روی این موضوع تاکید داشتند که بیشتر انرژی خود را برای دو بازی بعدی مقابل تونس و اتریش گذاشته اند.

سعید برخورداری: "بازی سختی بود و از ابتدا هم می دانستیم که رقابت سختی برابر تیم کرواسی خواهیم داشت. ماچک هم ترجیح داد بازیکنان اصلی استراحت کنند تا تمام انرژی خود را بر روی دیدار با اتریش و تونس بگذاریم."

سجاد استکی: "بازی سختی بود. البته نمی گویم مربی با این ذهنیت وارد زمین شد که شکست می خوریم اما حریف قدرتمندی داشتیم بنابراین تمام انرژی خود را برای دو بازی بعدی خواهیم گذاشت و دیدار با بوسنی و مقدونیه نشان داد توانایی این را داریم که پیروز باشیم. حسن تیم کرواسی نیز دفاع قوی است که دارد و در مجموع ما هم خوب بودیم هر چند که این بازی زیاد مهم نیست.

اگر ما تجربه زیادی داشته باشیم و بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهیم می توانیم در دوره های بعدی با تیم های بزرگ رقابت پایاپایی داشته باشیم."

الله کرم استکی: "همه بازیکنان از لحاظ جسمی کم آوردند و برای این دیدار آماده نبودند. نیمه اول نتیجه نزدیک بود حتی اختلاف را به سه گل رساندیم اما در نیمه دوم اختلاف زیاد شد. ما تنها تیمی هستیم که با یک مربی و کمک مربی و سرپرست آمده ایم و بدنساز نداریم در حالی که بقیه تیمها از همه امکانات برخوردار هستند. امیدوارم مشکلات حل شود و در دو دیدار بعدی ما می رویم تا بجنگیم."

منبع: ایسنا