۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

تقاضای عابدینی از عابد زاده

سرپرست راه‌آهن گفت: ننزيچ در ايران حضور ندارد و مدير برنامه‌هايش هم با ما راه نمي‌آيد و بدين ترتيب عابدزاده گلر اول ماست.
کد خبر : ۲۲۲۰۲۰
صراط: در خصوص شرایط راه‌آهن اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تمرینات خوبی را انجام می‌دهند و به هماهنگی خوبی هم دست یافته‌اند. با توجه به مشکلاتی که در راه‌آهن وجود داشت سعی کردیم با دوستی و محبت بازیکنان را دور یکدیگر جمع کنیم. اگر پول وجود داشته باشد می‌توان هر کاری انجام داد اما در نبود پول کار سختی را پیش رو داریم.
 
وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان شاکی این تیم در تمرینات حاضر می‌شوند یا خیر، گفت: بازیکنانی چون عبدی،‌ منوچهری راه‌آهن را از خودشان می‌دانند و بدون مشکل در تمرینات حاضر می‌شوند. آنها هم به این نتیجه رسیده‌اند که حضور در تمرینات و ماندن تیم بهتر از نابودی آن است. سازمان لیگ هم 100 میلیون به ما کمک کرد که بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کردیم. البته من درخواست 2 میلیارد و نیم کرده بودم اما مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند با توجه به عدم پرداخت حق پخش و موارد دیگر نتوانستیم این پول را پرداخت کنیم. ما به دنبال جذب اسپانسر هستیم تا مشکلات برطرف شود.
 
سرپرست راه‌آهن در خصوص اینکه آیا بحث واگذاری این تیم به وزارت نفت همچنان پابرجاست، یادآور شد: بله این موضوع همچنان پیگیری می‌شود و صحبت‌هایی شده است اما آنها هم بدشان نمی‌آید که باشگاه به شخص دیگری واگذار شود و خریدار پیدا کند.
 
عابدینی در خصوص اینکه آیا مشکل ننزیچ دروازه‌بان این تیم برای حضور در تمرینات برطرف شده، گفت: او هم اکنون در ایران حضور ندارد و مدیر برنامه‌هایش هم با ما راه نمی‌آید. هم اکنون امیر عابدزاده به عنوان گلر اول ماست.همچنین محمد خزایی را هم جذب کرده‌ایم و هم اکنون این دو گلر تمرینات خود را انجام می‌دهند. از احمدرضا عابدزاده خواهش کردیم که به عنوان مربی گلرها در تمرینات حاضر شود. حالا باید ببینیم شرایط او چگونه می‌شود.
 
وی در مورد بازی‌های دوستانه راه‌آهن تصریح کرد: ما یک بازی با ملوان انجام دادیم و به دنبال حضور در تورنمنت قائمشهر و تبریز هستیم. البته هنوز به ما برگزاری این تورنمنت‌ها را تائید نکرده‌اند. قرار بوده تورنمنت قائمشهر از اول تا 5 بهمن برگزار شود و تورنمنت تبریز هم از 5 تا 7-8 بهمن برگزار شود که هنوز هیچ کدام از این تورنمنت را تائید نهایی نکردند.
 
عابدینی در خصوص دیدار با استقلال اظهار داشت: صحبت‌هایی در این زمینه شده است و فکر می‌کنم سرمربی تیم با مسئولان استقلال هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

منبع: فارس
برچسب ها: فوتبال عابدزاده