۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

پیام لاریجانی درپی شهادت سردارالله‌دادی

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت یکی از فرماندهان سپاه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر : ۲۲۲۰۵۰
صراط: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، شهادت شهید محمدعلی الله‌دادی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان را تسلیت گفت.
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
بار دیگر حملات تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باعث شهادت یکی از رزمندگان رشید اسلام در دفاع از ملت مظلوم سوریه گردید.
 
شهید "محمدعلی الله‌دادی" از سرداران شجاع و متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند که سوابق درخشانی در سال‌های دفاع مقدس و فرماندهی سپاه الغدیر یزد داشتند و پس از اقدامات تروریستی و تکفیری در منطقه، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کرده بودند.
 
ایشان در طول مأموریت خویش تلاش‌های مؤثری در جهت مقابله با نقشه‌‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام داشتند و سرانجام نیز با حمله بالگردهای نظامی جنایتکاران صهیونیسم به همراه تعدادی از فرماندهان حزب‌الله به شهادت نائل گشتند.
 
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار محمدعلی الله‌دادی و دیگر رزمندگان حزب‌الله به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، مقام معظم رهبری، دوستان و همرزمان و خانواده‌های شهید بزرگوار، برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌کنم.
 
علی لاریجانی
 
رئیس مجلس شورای اسلامی
منبع: تسنیم
برچسب ها: لاریجانی شهادت