۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

مرگ دردناک مرد پرنده

مرد پرنده‌ای پس از پرتاب از توپ نمایش با پاره شدن تور نجات زمین خورد و گرفتار مرگ دردناکی شد.
کد خبر : ۲۲۲۱۷۲
صراط: مرد پرنده‌ای پس از پرتاب از توپ نمایش با پاره شدن تور نجات زمین خورد و گرفتار مرگ دردناکی شد.

«متیو کرانچ» 24 ساله که از یک هفته قبل در همراهی یک گروه نمایش‌های هیجانی به کنت انگلیس رفته بود، پس از بررسی تمامی نکات ایمنی در برابر تماشاگران و اعضای خانواده‌اش داخل لوله توپ مخصوص پرتاب انسان رفت و در یک لحظه با شمارش معکوس تماشاگران به آسمان پرتاب شد.

همه چیز به نظر درست و حساب شده می‌آمد اما هنگام فرود مرد پرنده روی تور نجات و واردشدن ضربه به تور ناگهان اتفاق ناگواری افتاد و پرنده خندان با پاره شدن تور با صورت زمین خورد.

بلافاصله پس از این حادثه گروه‌های امداد و نجات بالای سر مجروح رفتند اما شدت جراحات به قدری بود که این پرنده انگلیسی همان لحظه جان سپرد. فیلم ویدئویی این نمایش تا لحظه پاره شدن تور گرفته شده ولی با ایجاد شدن هیاهو فیلمبرداری پایان گرفته است.

در حال حاضر دو مسئول حفظ امنیت نمایش به دلیل پارگی ناگهانی تور تحت بازجویی هستند. مسئول برگزاری این نمایش مدعی است این تور در بیش از 900 نمایش پرتابی مورد استفاده قرار گرفته اما حتی یک بار نیز مشکلی پیدا نکرده است. متیو کرانچ که علاقه زیادی به ورزش‌های هیجانی داشت از یک هفته پیش کارش را در گروه نمایش کنت آغاز کرده بود. در لحظه مرگ این مرد پرنده، همسر و دخترش نیز در میان تماشاگران بودند و صحنه مرگ او را از نزدیک دیدند.