۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

مرگ راننده تاکسی در تصادف صبحگاهی

یک راننده تاکسی در تصادف با کامیون ویژه نخاله به کام مرگ فرو رفت.
کد خبر : ۲۲۱۷۳۷
صراط: یک راننده تاکسی در تصادف با کامیون ویژه نخاله به کام مرگ فرو رفت.

سرهنگ «عین‌اللـه جهانی» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: در ساعت 7 صبح یکشنبه یک کامیون بنز باری در مسیر شمال به جنوب بلوار چوگان نرسیده به بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص کرج دوچرخ  عقبش ترکیده و همراه با بار نخاله در خط سه بلوار چوگان متوقف شد.

وی با بیان اینکه پس از آن راننده نسبت به علامتگذاری در پشت وسیله نقلیه اقدام کرده است، اظهار کرد: در همین هنگام یک تاکسی که در حال عبور از همان مسیر بوده بشدت با قسمت عقب این کامیون برخورد کرده و راننده 49 ساله آن در دم جان سپرد.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه تاکسی مسافری نداشته است، گفت: کارشناسان پلیس راهور پس از حضور در محل،  اقدام به بررسی آثار و شواهد موجود کردند که بر اساس آن مشخص شد ترکیدگی لاستیک باعث ناتوانی برای انتقال وسیله به منتهی الیه سمت راست شده و پس از آن علامتگذاری نیز به صورت نازل انجام شده است. 

وی افزود: از طرفی بی توجهی راننده سمند به مقابلش با توجه به زمان تصادف و نبود خط ترمز نشان می‌دهد راننده دارای خواب آلودگی بوده است.

سرهنگ جهانی گفت: در مجموع به نظر می‌رسد علت تامه تصادف ترکیب و تقارن دو تخلف از جانب دو راننده بوده است که یکی رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی راننده کامیون بنز و دیگری بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تاکسی بوده است.
 
منبع: ایران