۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

توقیف خودروی آژانس حامل هروئین در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک دستگاه خودروی آژانس مسافربری در شهر همدان کشف شد.
کد خبر : ۲۲۲۴۴۰
صراط: جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک دستگاه خودروی آژانس مسافربری در شهر همدان کشف شد.

سرهنگ 'علی اصغر خرم روی' افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از نوع هروئین به شهر همدان بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تشکیل تیمی ویژه اقدام به بررسی موضوع کرده و در نهایت موفق به شناسایی خودروی حامل مواد افیونی شدند.
 
وی اضافه کرد: تیم های عملیاتی با مستقر شدن در ورودی شهر همدان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی سواری حامل هروئین را ساعت شش بامداد روز پنجشنبه متوقف کردند و علاوه بر این، یک دستگاه خودروی پژو 405 نیز که به عنوان راهنما با قاچاقچیان همکاری می کرد شناسایی و توقیف شد.
 
وی بیان کرد: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس، 10 کیلوگرم مواد مخدر هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد و در این عملیات دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
 
چهارتن و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در استان همدان کشف و ضبط شده است.
 
همچنین 63 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سالجاری در همدان متلاشی شدند.
منبع: ایرنا