۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

قلیان سراهای پردیس تعطیل شدند

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت : قلیان سرا های که در بیشتر مواقع از شرایط و فضایی مناسب برخودار نبودند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان تعطیل شدند .
کد خبر : ۲۲۲۵۱۶

صراط: مهیار رستگاری در مورد وضعیت امنیت در شهرستان پردیس گفت : امنیت در حوزه مدیریت از نان شب هم برای مردم واجب تر است زیرا آنها در امنیت کامل می توانند برای زندگی خود برنامه ریزی کنند .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به ساختار امنیت در شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه بخش های شهرستان پردیس در گذشته جزء مناطق جرم خیز پایتخت بود ، تصریح کرد : با استقرار فرماندهی انتظامی در این پردیس شاخ و برگ جرایم مختلف در حال قطع شدن است .

رستگاری با تاکید بر اینکه پردیس برای زورگیران و فروشندگان مواد مخدر نا امن شده است ، اضافه کرد : ماهانه شمار زیادی از مجرمان در بحث زورگیری و شاخه های متنوع آن از سوی فرماندهی انتظامی پردیس به مراجع قضایی معرفی می شوند .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس پاکسازی پارک ها و بستن قلیان سراها در پردیس را در کاهش جرایم در قالب آسیب های اجتماعی مهم دانست و ابراز داشت : هدف سالم سازی فضای پارک ها و تفرجگاهها و تفریگاههای شهرستان از افراد مجرم و قانون گریز است.

رستگاری در خاتمه از پیشرفت ها و دستاوردهای نیروی انتظامی به عنوان عامل ترسیم بخشی از امنیت پایدار در کشور ، اظهار داشت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در برخورد با جرایم صایبری نیز گام هایی ارزشی رداشته است .