۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

زمان و جزئیات سفر روحانی به اصفهان

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس‌‌جمهور در سفر به اصفهان با سخنرانی در جمع مردم استان و دیدار با نخبگان و خانواده‌های شهدا نشستی را با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان خواهد داشت.
کد خبر : ۲۲۳۱۸۳
صراط: عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس‌‌جمهور در سفر به اصفهان با سخنرانی در جمع مردم استان و دیدار با نخبگان و خانواده‌های شهدا نشستی را با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان خواهد داشت. 

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات سفر رئیس‌ جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: رئیس‌ جمهور پس از ورود به استان اصفهان در جمع مردم استان سخنرانی خواهد داشت و دیدار با نخبگان استان و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های وی در این سفر خواهد بود.
 
وی افزود: تفاوت این سفر هیأت دولت با سایر سفرهای استانی در این است که در این سفر رئیس‌ جمهور جلسه‌ای را با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهد داشت که این برنامه مازاد بر برنامه‌های دیگر در سفرهای استانی است.
 
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور در سفر خود به اصفهان تنها به مرکز استان سفر خواهد داشت و تنها وزرا به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنند.
 
هیأت دولت در سیزدهمین سفر استانی خود قرار است تا هفته آینده (15 و 16 بهمن) به استان اصفهان سفر کند.
منبع: فارس