۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

نقدی: شاه تنها 300 هزار میلیارد تومان برای خود خرج کرد

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه مقایسه فسادهای مالی رژیم پهلوی در پرونده‌های فساد در جمهوری اسلامی ایران درست نیست گفت: مگر این فسادها درزمان مدیریتی خود شما رخ نداده است که حال شما امروز آن را بزرگترین فساد قرن می‌خوانید.
کد خبر : ۲۲۵۲۴۲
صراط: رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه مقایسه فسادهای مالی رژیم پهلوی در پرونده‌های فساد در جمهوری اسلامی ایران درست نیست گفت: مگر این فسادها درزمان مدیریتی خود شما رخ نداده است که حال شما امروز آن را بزرگترین فساد قرن می‌خوانید.

سردار محمدرضا نقدی در نشست فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی اصفهان که در فرهنگسرای درچه برگزار شده بود، اظهار کرد: متاسفانه روز دانش‌آموز تحت‌الشعاع 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی قرار گرفته که لازم است نسل امروز و دانش‌آموزان تاریخ انقلاب را به خوبی مطالعه کنند.
 
وی با بیان اینکه ما میراث سنگینی را از شهدا به ارث گرفته‌ایم و باید امانتدار این میراث باشیم، افزود: همراه داشتن نهج‌البلاغه و قرآن در روزگاری در این مملکت برای یک دانشجو جرم بود اما امروز گاهی شاهدیم که برخی از خودی‌ها با غفلت 4 پرونده فساد را بزرگترین پررونده فساد قرن می‌دانند تا جایی که گاهی نظام را متهم می‌کنند.
 
رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام در برابر این پرونده‌های فساد با قاطعیت برخورد کرده است و اینگونه حرف زدن در درگیری‌های حزبی درست نیست، تصریح کرد: یادمان نرود که رژیم پهلوی که براساس فساد بنا شده بود را با جمهوی اسلامی مبتنی بر پاکی مقایسه می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه محمدرضا شاه پهلوی تنها 22 میلیارد دلار که برابر با 300 هزار میلیارد تومان ثروت بود و همچنین چند برابر این را برای خود خرج کرده بود، بیان کرد: کسانی که این پرونده‌ها را بزرگترین پرونده‌های فساد می‌خوانند یادشان نرود که این فسادها در زمان مسئولیت خودشان بوده و خود بر کنترل و نظارت سستی کرده‌اند و امروز پرونده 3 هزار میلیاردی را بزرگترین فساد قرن می‌خوانند.
 
نقدی با بیان اینکه توصیه می‌کنم که خاطرات فردوست را بخوانید تا بدانید که در رژیم گذشته چه خبر بوده است، خاطرنشان کرد: امروز به دلیل ضعف مدیریت برخی شما مدیران این فساد رخ داده و چرا این فساد را به انقلاب نسبت می‌دهید.
 
وی با اشاره به اینکه باید بدانیم و از سرمایه‌های خود آگاهی یابیم تا آن را از دست ندهیم ابراز کرد: شاید همان دشمنی که این جنایت‌ها را بر ما داشته امروز با این ترفندها بر ما غلبه یابد و نمونه آن این است که کشورهایی که از رفع حصر سخن می‌گویند همان هایی هستند که از شاه ملعون و صدام حمایت می‌کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: نقدی فساد پهلوی