۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

شهباززاده: مشکلی بابت تغییر پستم ندارم

من بیشتر از اینکه از گلزنی خوشحال شده باشم از برد استقلال خوشحال هستم. امیدوارم که به این روند ادامه دهم و استقلال هم روی دور موفقیت باشد اما دوست ندارم تعداد گل هایم روی عدد ١٠ باقی بماند.
کد خبر : ۲۲۵۳۴۶
صراط: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:خدا کند تعداد گل‌هایم روی عدد ١٠ باقی نماند و امیدوارم بتوانم به گلزنی هایم برای استقلال ادامه دهم.

سجاد شهباززاده با به ثمررساندن دهمین گل خود در این فصل برای استقلال در کورس آقای گلی با ادینهو قرار گرفت است. این بازیکن در خصوص آخرین شرایط استقلال و دیدار آینده تیمش مقابل پیکان صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

* ابتدا از پیروزی مقابل سایپا صحبت کن.

ما بازی خوبی انجام دادیم و فکر میکنم این دیدار در راه قهرمانی خیلی می تواند به استقلال کمک کند. خوشحال هستم که ٣ امتیاز بازی را به دست آوردیم و دوباره مدعی اصلی قهرمانی شدیم.

* تعداد گل های زده ات با شماره پیراهنت یکی شده نظرت چیست؟

من بیشتر از اینکه از گلزنی خوشحال شده باشم از برد استقلال خوشحال هستم. امیدوارم که به این روند ادامه دهم و استقلال هم روی دور موفقیت باشد اما دوست ندارم تعداد گل هایم روی عدد ١٠ باقی بماند. امیدوارم بتوانم به گلزنی هایم برای استقلال ادامه دهم.

* بعد از گل هم ظاهرا خوشحالی نکردی. درست است؟

من معمولا بعد از گلزنی خوشحالی خاصی انجام نمی دهم و بعد از گلم به سایپا هم همین اتفاق افتاد و خوشحالی ام خیلی معمولی بوذ.

* در پست جدیدی که بازی می کنی راحتی؟

کادرفنی استقلال ممکن است در بعضی از بازی ها پست بازیکنان را تغییر دهد و مشکلی بابت این موضوع ندارم و هر جا که آنها بخواهند بازی می کنم.

* نظرت در مورد اتفاقاتی که برای کرار رخ داد چیست؟

بعد از بازی هم در این مورد توضیح دادم من صحنه را کامل ندیدم و نظری هم در مورد این صحنه ندارم.

* بازی آینده شما با پیکان است. آن مسابقه را چطور می بینی؟

چیزی که در نیم فصل دوم دیدیم این است که پیکان تیمش خیلی بهتر شده است ولی از سوی دیگر فاصله در صدر جدول خیلی کم شده اما باید برای صدرنشینی این بازی را هم ببریم.

* نظرت در مورد تساوی مدعیان مثل نفت و سپاهان چیست؟

خدا را شکر دو هفته است که همه چیز به نفع ما رقم می خورد و ما باید از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم تا در آخر فصل جشن قهرمانی بگیریم.

* به نظرت این استقلال توانایی قهرمانی دارد؟

استقلال همیشه مدعی قهرمانی است اما مهم این است که ما بتوانیم تمرکز داشته باشیم و روندی که از ابتدای نیم فصل دوم در پیش گرفتیم ادامه دهیم. این مهمترین مسئله خواهد بود.

* کدام تیم ها از نظر تو شانس قهرمانی دارند؟

همه تیم هایی که در بالای جدول حضور دارند مدعی قهرمانی هستند و ما باید با آنها رقابت کنیم.

* به نظرت می توانی امسال آقای گل شوی؟

همه دوست دارند با پیراهن تیمشان موفق باشند و من هم دوست دارم باز هم برای استقلال گلزنی کنم ولی موفقیت تیمی مهمتر است.

* امیر قلعه نویی بعد از جام ملت ها خیلی از تو حمایت کرد و مدعی بود جای تو در تیم ملی خالی بود. نظر تو چیست؟

آقای قلعه نویی همیشه به من لطف دارد اما من نظری در این مورد ندارم.
منبع: فارس