۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
اتفاق نادر در فوتبال

واکنش‌ها به دفع پنالتی توسط مازیار زارع

عامل اصلی پیروزی امروز این تیم شمالی، نه گل پژمان نوری که دفع پنالتی توسط مازیار زارع بود که به اجبار با اخراج دروازه بان ملوان در دروازه قرار گرفته بود.
کد خبر : ۲۲۵۳۹۶
صراط: ملوان امروز یک بر صفر پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تهران برد و دومین برد فصل خود را جشن گرفت.

به گزارش صراط، برد اول ملوان هم در بازی رفت مقابل پرسپولیس بوده است. با این وجود عامل اصلی پیروزی امروز این تیم شمالی، نه گل پژمان نوری که دفع پنالتی توسط مازیار زارع بود که به اجبار با اخراج دروازه بان ملوان در دروازه قرار گرفته بود.

پس از پایان بازی، مازیار زارع به سمت هواداران پرسپولیس رفت و با مشت به سینه‌اش بر روی پیراهن ملوان کوبید و برای آنها به نوعی کری خواند. این مسئله باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد و علیه او شعار سر دادند.

زارع: کریمی به من اشاره کرد که بازیکن پرسپولیس چگونه پنالتی می‌زند

مازیار زارع پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مورد اینکه چطور درون دروازه‌بان ایستاد گفت: پدر من دروازه‌بان ملوان بود. زارع در مورد اینکه فرشاد فلاحت‌زاده به او جهت پنالتی را گفت اظهار داشت: در آن شرایط اصلاً متوجه نشدم که فلاحت‌زاده به من چه گفت. فقط فیروز کریمی به من اشاره کرد که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت ضربه می‌زند و من هم به همان سمت شیرجه رفتم البته خدا کمک کرد و مهار این ضربه شانسی هم بود.

وی در مورد اینکه چرا بعد از گل خوشحالی نکرد گفت: چرا خوشحالی نکردم؟ من با پژمان خوشحالی کردم و صد در صد از گلی که به پرسپولیس زدیم خوشحال بودم من پرسپولیس را دوست دارم اما ملوان تمام زندگی من است و هر چه دارم از ملوان است.

به بنگر گفته بودم پنالتی را می‌گیرم!

زارع در گفتگوی دیگری هم گفت: پنالتی را گرفتم دیگر، البته قبل از آن به بنگر گفته بودم آن را می‌گیرم و می‌توانید از خودش هم این موضوع را بپرسید.

کریمی: کشککی گفتم!

سرمربی ملوان  در مورد اینکه مازیار زارع گفت که فیروز کریمی جهت پنالتی را به او گفته است گفت: شانسی بود مازیار تا زمانی که در وسط زمین حضور داشت برای ما خوب بازی کرد و تا قبل از دروازه‌بان شدنش عالی بود. در آن لحظه که در آن دروازه قرار گرفت هندوانه هم به سمتش پرت می‌کردید نمی‌توانست بگیرد و فرق توپ و هندوانه را نمی‌دانست خدا کمک کرد.

کریمی افزود: من نگفتم که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت پنالتی می‌زند فقط به زارع اشاره کردم که برو به وسط دروازه بایست که او فکر کرد می‌گویم بازیکن پرسپولیس پنالتی را به سمت چپ می‌زند. به هر حال اکنون مازیار زارع دروازه‌بانی است که می‌تواند در سطح ملی هم کار کند ولی باید بگویم که نه من پنالتی‌خوان هستم و نه زارع پنالتی‌گیر من کشککی حرفی زدم و او هم شانسی پنالتی را گرفت.


نوری: گل من را فراموش کنید، زارع کاری کرد که در تاریخ ماندگار شد

پژمان نوری کاپیتان ملوان گفت: گل را فراموش کنید مازیار کاری کرد کارستان و کار امشب او در تاریخ ثبت شد و مطمئن باشید ملوان دیگر نمی‌تواند این چنین سه امتیاز بگیرد.

فلاحت‌زاده: دروازه‌بان سوم ملوان را امروز رو کردیم

فرشاد فلاحت‌زاده مربی تیم فوتبال ملوان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس و اینکه چگونه تشخیص داد که گابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس پنالتی را در کدام جهت می‌زند گفت: بازیکن راه برود مشخص است که چگونه بازی می‌کند و چطور ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: مازیار در گذشته‌‌ هم دروازه‌بان بوده و در تمرینات ما دروزاه‌بان ایستاده است. گاهی او شوت‌های خوبی هم مهار می‌کند. امروز ما دروازه‌بان سوم تیم را رو کردیم.

حاتمی: خدا اموات مازیار زارع را بیامرزد

مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت:‌خدا اموات مازیار زارع را بیامرزد که آن پنالتی را گرفت.

فرزاد حاتمی گفت:‌شکست دادن پرسپولیس کار خیلی سختی است اما خدا اموات مازیار زارع را بیامرزد که پنالتی را گرفت.

وی ادامه داد: وقتی که داور پنالتی اعلام کرد ما پشت 18 قدم آمدیم و گفتیم که یک امتیاز هم خوب است. اما زارع پنالتی را گرفت، بعید نیست که آقا فیروز در آینده او را در دروازه بگذارد.

صادقی: دروازه‌بانی در خون زارع است

دروازه‌بان ملوان گفت: دروازه‌بانی در خون مازیار زارع است و خوشحالم که پنالتی را مهار کرد.

ایمان صادقی در مورد اخراجش از این دیدار و برخوردی که فیروز کریمی با وی داشت گفت: اخراجم درست بود بالاخره کریمی هم مربی است و حق دارد.

صادقی در مورد پنالتی که مازیار زارع مهار کرد گفت: پدر مازیار دروازه‌بان بوده و گلری در خون آنهاست و خوشحالم که توانست پنالتی را مهار کند.