۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

کشف 200 کیلو مواد مخدر در چهارمحال

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله 200 کیلوگرمی مواد مخدر در این استان خبر داد.
کد خبر : ۲۲۵۶۳۲
صراط: نورعلی یاری اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشتند محموله 200 کیلوگرمی مواد مخدر را از استان فارس به مقصد چهارمحال و بختیاری حمل کنند که در محور بروجن – لردگان در دام ماموران نیروی انتظامی افتادند.
 
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی که داشتیم موفق شدیم در یک اقدام غافلگیرانه 200 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط کنیم.
 
یاری بیان داشت: در این عملیات علاوه‌ بر کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر 13 نفر دستگیر شده و پنج خودرو نیز توقیف شد که همراه با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شدند.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: 199 کیلوگرم از این محموله تریاک و یک کیلوگرم دیگر حشیش بود که توسط ماموران پرتلاش نیروی انتظامی ضبط شده است.
 
وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: با همت و عزم مجریان در چهارمحال و بختیاری این استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای زحمت‌کش نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روز در تلاش هستند تا بتوانند زمینه آرامش مردم و جلوگیری از سوء استفاده‌های برخی افراد سودجو را فراهم کنند.

منبع: فارس