۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

اعتراض یک نماینده به دوشغله شدن اعضای شورای شهر: ریاست همزمان فدراسیون و حضور درشورا غیرقانونی است.
کد خبر : ۲۲۵۷۳۸
صراط:  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر باید توجه کنند پیشگام مردم در رعایت قوانین هستند و بسیاری از تخلفات مدیران در رده های پایین تر ممکن است به خاطر عملکرد غیرقانونی آنها صورت گیرد.
 
رحیم زارع در خصوص اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون ورزشی منافاتی با یکدیگر ندارد، گفت: در قانون شوراها عضویت در شورای اسلامی شهر به عنوان شغل محسوب شده است.
 
نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: از طرفی ریاست یک فدراسیون ورزشی نیز شغل محسوب می شود و بنابر ماده 27 قانون، دو شغله بودن مسئولان منع شده است.
 
او گفت: بر همین اساس نه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نه اعضای شوراهای اسلامی شهر نمی توانند به جز حضور در این سمت ها در فدراسیون های ورزشی و یا هیئات مدیره تیم های ورزشی خدمت کنند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با تمامی این تفاسیر نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر باید توجه کنند پیشگام مردم در رعایت قوانین هستند و بسیاری از تخلفات مدیران در رده های پایین تر ممکن است به خاطر عملکرد غیرقانونی آنها صورت گیرد.  
منبع: خانه ملت