۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۶

سیلی زدن یک نماینده به رئیس دانشگاه

نصيرپور گفت: جاي تأسف است كه برنامه‌ريزي با سفر وزير بهداشت طوري انجام شده كه در يك سفر 10ساعته پنج شهر با فاصله قابل توجه از هم براي بازديد گنجانده شده است كه با عجله و بدون توجه به جزئيات و اقتضائات در منطقه صورت گرفت و برنامه نيمه‎تمام رها شد.
کد خبر : ۲۲۶۰۳

به‎دنبال درگيري نماينده مردم سراب با سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز اين نماينده توضيحاتي در خصوص اين خبر به خبرگزاري فارس ارائه كرد.

مجيد نصيرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز بي‌تدبيري و عدم برنامه‌ريزي مناسب در خصوص سفر وزير بهداشت از سوي سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز را عامل اصلي ناراحتي مردم حوزه انتخابيه خود دانست.

وي افزود: براساس توافقي كه از قبل از صورت گرفته بود قرار بود وزير بهداشت از موقعيت درماني چند شهر شهرستان سراب بازديد به عمل آورده و از نزديك با مشاهده وضعيت نامناسب درمان دستور پيگيري‌هاي لازم از سوي ايشان صادر شود.

وي در ادامه انتظار پنج‎ساعته مردم دوزدوزان و شهرهاي ديگر شهرستان براي ملاقات وزير و به هم خوردن اين سفر را علت عصبانيت خود ضمن توهين به مردم ارزيابي كرد.

نصيرپور گفت: جاي تأسف است كه برنامه‌ريزي با سفر وزير بهداشت طوري انجام شده كه در يك سفر 10ساعته پنج شهر با فاصله قابل توجه از هم براي بازديد گنجانده شده است كه با عجله و بدون توجه به جزئيات و اقتضائات در منطقه صورت گرفت و برنامه نيمه‎تمام رها شد.

وي افزود: آنچه بيش از همه باعث ناراحتي شد بحث بي‌محلي به مردم بود كه از ساعت سه بعد از ظهر در مهربان و دوزدوزان گردهم آمده بودند تا مشكلات درماني خود را به گوش وزير برسانند.
نماينده مردم سراب، ادعاي تاريكي هوا و بروز مشكل براي پرواز هلي‌كوپتر حامل وزير بهداشت را ادعايي بي‌اساس خواند و گفت: ساعت هفت بعد از ظهر با توجه به مسافت 50 كيلومتري مسير، تا تاريكي هوا فاصله زيادي داشت و اين امر به بي‌دقتي، بي‌برنامگي و توهين به نماينده مردم و مردم چيز ديگري نمي‌تواند باشد.

وي در ادامه با تاكيد بر رسيدگي به اين مشكل اعلام كرد: بايد به طور رسمي و در حضور مردم منتظر در اين شهرها از آنان عذرخواهي شود ضمن اينكه بررسي اين مشكل تا رسيدن به نتيجه موضوع را دنبال خواهم كرد.

نصيرپور در زمينه مشكلات درماني شهرستان‌هاي سراب نيز گفت: در مهربان درمانگاهي وجود دارد كه ساخت آن به سال 1350 برمي‌گردد كه در حال ريزش است و سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز قول نوسازي داده بود.

نصيرپور افزود: همچنين در شهر دوزدوزان مشكلات درماني وجود دارد ضمن آنكه در مسيري قرار گرفته كه تصادفات زيادي انجام مي‌شود و درمانگاهي مناسب براي ارائه خدمات به مصدومان وجود ندارد.

وي تصريح كرد: همه اين مشكلات كنار ديگر مسائل باعث شد از وزير دعوت كنم تا در استان و اين شهرها حضور داشته باشد تا نوسازي و احداث مراكز درماني در دستور كار دولت قرار گيرد اما متاسفانه بي‌دقتي تمام اين زحمات را به هدر داد.

وي اظهار داشت: به نظر مي‌رسد اظهار نظر اخير استاندار آذربايجان شرقي براساس اطلاعات ناقص رسيده به ايشان بوده است كه در اين خصوص حتي با بنده صحبتي صورت نگرفت.
نماينده مردم سراب گفت: كار ما احقاق حقوق مردم بوده و بهتر است اتفاق صورت گرفته سياسي نشود.

وي تصريح كرد: رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز برادر و دوست خوب بنده است كه اتفاق روي‌ داده به دليل احقاق حقوق مردم و بهره‌گيري از سفر وزير بهداشت و درمان بوده است.
نصيرپور از مديران اجرايي و استاندار خواست موضوع را به دقت ارزيابي كرده و با مسببان اصلي آن برخورد كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در جريان سفر وزير بهداشت به استان آذربايجان شرقي براي افتتاح چند طرح همزمان با سالروز فتح خرمشهر، تاريكي هوا و فشردگي برنامه‌ها مانع از سفر خانم وزير به شهر مهربان شد.

براساس اين گزارش هنگام پرواز هلي‌كوپتر از منطقه دوزدوزان در حالي كه مسئولان علوم پزشكي استان و وزير بهداشت داخل هلي‌كوپتر بودند در زمينه برنامه بعدي و اينكه در حال حاضر و با وجود نزديك شدن به تاريكي هوا آيا امكان پرواز براي ادامه سفر به مهربان وجود دارد يا خير، خلبان اعلام مي‌كند اين امر امكان ندارد و ممكن است با بروز تاريكي بيشتر هوا با مشكل پرواز رو‌به‌رو شويم و ادامه كار مشكل است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز هم به دليل مساعد نبودن شرايط پرواز از هلي‌‌كوپتر پياده شده و به طرف نماينده مردم سراب مي‌رود تا از ايشان دلجويي كرده و سفر به مهربان را به وقت ديگر و مناسب ارجاع دهد كه ناگهان با سيلي آقاي نماينده رو‌به‌رو مي‌شود كه اين امر مايه تاسف حاضران در برنامه مي‌شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
.............. اين نماينده ..............
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۴۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سیلی زدن دیه دارد تازه تحقیر ریاست دانشگاه در جمهوری اسلامی ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عجب نماينده عقب افتاده اي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
الکی اظهار نظر نکنید وقتی از وضع این روستاها اطلاع ندارید.دستخوش داره این نماینده.